לסרי "מכסח" פוליטית גם את סגנו, וינגרטן: שולל ממנו סמכויות בועדת מכרזים

"העונשים" הפוליטיים של ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי לסגניו ה"סוררים", שהפרו משמעת קואליציונית בצורה בוטה והפרו הסכם קואליציוני- נמשכים. הפעם תורו של סגן ראש העיר יחיאל וינגרטן מאגודת ישראל, המשמש יו"ר ועדת מכרזים. לסרי הודיע כי הוא ממנה בראשות הוועדה מנכ"ל העירייה, אילן בן עדי, במקום וינגרטן

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לטענת ראש  העיר ד"ר יחיאל לסרי ועדת המכרזים בראשות סגן ראש העיר יחיאל וינגרטן אינה מתכנסת תקופה ארוכה מסיבות שאינן ענייניות  ובכך פוגעת פגיעה חמורה בעבודת העירייה ובשירות לתושב .  בעקבות כך – הבוקר הודיע ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי למנכל העירייה אילן בן עדי שהוא ממנה אותו  ליו"ר וועדת הבחינה/מכרזים  לבחירת מועמדים למשרה.

במכתב ששיגר ד"ר יחיאל לסרי לוינגרטן לבן עדי ולמינהל משבאי אנוש הוא כותב: "מדיווחי ראש מנהל משאבי אנוש – הגב' שרת, עולה שמזה תקופה קיים קושי של ממש לזמן וועדות בחינה ,במהירות וברצף הנדרשים לתפקוד תקין של העירייה. ואם לא די בכך, המסקנה המסתברת  מאמירתו האחרונה של עוזר הרב יחיאל ווינגרטן – סגן ראש העיר, שככל הנראה, אין המדובר עוד בחוסר טיפול מהסוג הרגיל, בבקשותיה של הגב' שרת  שאינן עולות יפה. אלא ממש בכוונת מכוון".

בן עדי. ישמש יו"ר ועדת מכרזים במקום וינגרטן

לסרי: "לפיכך, אני נאלץ למנות את אילן בן עדי לתפקיד יו"ר וועדת הבחינה, לכל אותם המקרים בהם לא מתאפשר לוועדת הבחינה שמונתה זה מכבר, להתכנס ולעבוד ברצף ובזמינות הנדרשים, בכדי לשמור על תפקודה התקין של העיריה והשירות הציבורי".

בפנייתו לבן עדי אומר ד"ר לסרי: "אשר על כן, מתוקף סמכותי ובהתאם לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים ברשויות מקומיות), התש"מ 1979, הריני מתכבד למנותך ליו"ר וועדת הבחינה/מכרזים  לבחירת מועמדים למשרה.  ולסיכום – אבקשך, לפעול מידית בתפקידך זה, ולפעול לסגירת כל הפערים הנדרשים לשם תפקודה התקין של עיריית אשדוד".

יצויין כאמואר ב"עונש" פוליטי ובסגרית חשבון של ד"ר לסרי נגד סגנו וינגרטן. הרקע: מסע ההשפלה שהעביר וי נגקרטן ביד אחת עם הסגן הבכיר, שמעון כצנלסון בנוגע להצבעה על בחירת סגן נוסף עו"ד אלי נכט. וינגרטן עשה קולות של מתנגד ולמרות זאת שלושה מתוך ארבעת חברי אגודה הגיעו והצביעו בעד. הוא אמנם הגיע בדקה ה90 אבל לא הצביע.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן