ד"ר לסרי בעקבות הזן החדש ה'אומיקרון': "כרופא אני ממליץ לחסן את הילדים"

כל אמצעי התקשורת מקדישים ל'אומיקרון' תשומת לב רבה ועוקבים בדאגה אחר ההתפתחויות סביבו. בקבינט הממשלה הוחלט על שורת צעדים על מנת למנוע את התפשטות הוריאנט, ובאשדוד קיים ראש העיר ישיבת היערכות מיוחדת בנושא

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אתמול, קיים ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ישיבת היערכות מיוחדת שעסקה בוריאנט החדש שמדאיג את העולם – ה'אומיקרון'. לאחר סקירה קצרה על ה'אומיקרון', על המאפיינים שלו והמשמעויות הנגזרות מהנתונים שהתפרסמו לאחרונה, ביקש ראש העיר מהנוכחים לעודד ככל שניתן את הציבור לצאת ולהתחסן. "האומיקרון מדבק יותר, אך בקרב מחלימים ומחוסנים הוא גורם למחלה קלה בלבד.." אמר ראש העיר.

לאחר ישיבת ההיערכות שקיים ראש העיר, לאור הופעת הוריאנט החדש 'אומיקרון' שהתגלה לאחרונה ומאיים לשבש מחדש את מציאות החיים, העלה ראש העיר פוסט המדבר בעד עצמו, ובו הוא קורא לציבור למהר ולהתחסן. "'אומיקרון' ככל הנראה מדבק יותר מהזנים הקודמים, אך כבר עתה ברור שבמחלימים ומחוסנים הוא גורם למחלה קלה בלבד, ובכל מקרה החיסון מגן מפני מחלה קשה!" כתב ראש העיר והדגיש כי "החיסון בטוח ויעיל, במבוגרים וגם בילדים!". ד"ר לסרי ציין כי "בזכות החיסון, החיים במדינת ישראל ובעולם, חזרו לשגרה כמעט מלאה" ולכן, "כל מי שטרם התחסנו בכלל, או טרם קיבלו את הזריקה השלישית, לכו בבקשה להתחסן".

בקשת ראש העיר מופנית גם להורים לילדים, אליהם הוא כותב: "להורי ילדים מעל גיל 5, אני ממליץ מאוד, גם כרופא, לחסן את הילדים בהקדם!!" והביא לדוגמא שניים מנכדיו שכבר הספיקו להתחסן. "למרות שרוב הילדים עוברים את זיהום קורונה בקלות יחסית, חלקם עלול לפתח מחלה קשה ומסכנת חיים" הוא אומר ומזכיר את תסמונת PIMS שהתגלתה אצל ילדים שחלו בקורונה.

בארה"ב כבר התחסנו מליוני ילדים ולא התגלו תופעות לוואי או מקרים המעוררים שאלות לגבי בטיחות החיסון. "הסיכון מזיהום קורונה בילדים גבוה הרבה יותר מהסיכון בחיסון, אז בבקשה שימרו על הילדים וחסנו אותם למען בריאותם ולמען בריאות המשפחה כולה" אמר והבטיח כי בנוסף לחיסונים הניתנים בכל קופות החולים, "גם אנחנו נקיים ימי חיסונים ייעודיים לילדים במועדים שיפורסמו בקרוב".


בינתיים, זה הזמן לרענן את ההנחיות ולעקוב אחר אמצעי התקשורת. מומלץ לשמור על מרחק ולעטות מסיכה וככל שרק אפשר להימנע מהתקהלויות. חג חנוכה שמח.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן