ד"ר לחמני נגד אבי אמסלם:"מגנה את קריאתו לחרם על הביג"

חבר המועצה ד"ר אלי לחמני תוקף את אמסלם"ממלא מקום ראש עיר, שבימים כתיקונם דואג לרבים מהתושבים, קורא לפגוע בפרנסתם של תושבי העיר? איפה נראה דבר כזה? מפתיע מאוד ועצוב שכך אירע"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קריאתו של סגן ראש העיר אשדוד אבי אמסלם יור שס להחרים את מתחם הביג פאשן בגלל שהם קוראים לציבור לבוא לקנות בשבתות ממשיכה לעורר סערה במערכת הפוליטית המקומית.

"אבקש לנצל את הבמה ולגנות בכל תוקף את פנייתו של ממלא מקום ראש העיר להטיל חרם על הביג" אומר יו"ר האופוזיציה בעירייה ד"ר אלי לוחמני. זאת לאחר קריאתו של אמסלם בלשון הז: "קורא לכם לתמוך ולעודד עסקים קטנים בתוך, ולא לקנות בביג פאשן שחרת על דגלו שנאה, פילוג והסתה" .לדברי לחמני זו אמירה אומללה, מקוממת ולא ראויה, ויש לגנותה בכל פה.

"ממלא מקום ראש עיר, שבימים כתיקונם דואג לרבים מהתושבים, קורא לפגוע בפרנסתם של תושבי העיר? איפה נראה דבר כזה? מפתיע מאוד ועצוב שכך אירע.

חברי סיעת "אשדוד תנצח" רואים בחומרה את הדברים שנאמרו. בכוונתנו להעלות את הנושא לסדר היום בישיבת המועצה הקרובה ואף נפעל במישור הציבורי ונדרוש מאמסלם שיחזור בו מאמירתו הקשה, אשר פוגעת ברבים מציבור התושבים.

בימים קשים אלו, עלינו לפעול לקירוב לבבות ולחפש את המאחד ולהימנע מיצירת מחלוקות ושנאה זה כלפי האחר. לפני רגע סיימנו את תשעה באב, קראנו לאהבת חינם, אז מה קרה פה, ריבונו של עולם? מאין צצה האמירה הזו?

אני קורא אליכם, ציבור יקר, פעלו לפי עיקרון "חיה ותן לחיות", כבדו את עצמכם בכך שתכבדו את האחר.

אני מבקש מכם, בכל לשון של בקשה, ותרו על השנאה – ופזרו אהבה, שימרו על עצמכם, הגנו על פניכם במסכה, הקפידו על מרחק והיגיינה וצאו לקנות – בכל חלקי העיר כולל במקום הנפלא הזה, שנקרא ביג אשדוד".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן