ד"ר לחמני מצהיר: "תרשום לך: אנצח את הבחירות האלה ואהיה ראש העיר הבא של אשדוד"

ד"ר לחמני שמתמודד בפעם שלישית בטוח הפעם שהוא ייבחר להיות ראש העיר הבא של אשדוד – ומתחייב לעשות שינוי כבר בתוך מאה הימים הראשונים שלו כראש העיר. איפה הוא יתחיל לדבריו ע ייבחר ? בחינוך, בתחבורה ובתעסוקה אבל בעיקר הוא אומר הוא יירד לשטח. ראיון חג

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ד"ר אלי לחמני, יו"ר האופוזיציה בעיריית אשדוד ומועמד מוביל לראשות העיר בחירות המוניציפליות באשדוד שיתקיימו ב-31 באוקטובר, בעוד שבעה חודשים. הוא בטוח בנצחונו ולא מתרגש מכניסתו של ברק סרי למירוץ.

ש. ד"ר לחמני, כניסתו למירוץ של ברק סרי מייצרת אינפלציה של מועמדים על הסקטור החילוני מסורתי. האם אתה חושש שתיפגע מזה?


"ראשית, אני לא בטוח שזו אינפלציה של מועמדים במגזר החילוני מסורתי מכיוון שככל הידוע אנחנו מדברים על מועמד שבא בחסות תנועת ש"ס – למרות כל האמירות האחרות שנאמרות. שנית, אנחנו בעולם חופשי ואני מאמין שבסופו של דבר הטוב ביותר ינצח".

ש. 3 מנדטים גרפת בבחירות האחרונות. אתה חושב שתוכל לשמור על הכוח הזה?

*המטרה שלי היא להכפיל את הכוח ואף לשלש אותו, לא רק לשמור על הכוח הזה. סיעת 'אשדוד תנצח' תהיה רשימה טובה ואיכותית שתוכל להביא לשינוי המיוחל בעיר, שינוי שכולם רוצים בו, ואני מאמין שהציבור חכם כדי להבין למי כדאי יהיה להצביע ומי באמת יוכל לבצע את השינויים האלה".

ש. אם תיבחר מה התכניות שלך לעיר?

" ראשית אני רוצה לציין שאני מתמודד לראשות העיר – ולא כדי להישאר בשלטון. אני לא מתכוון להישאר שם. מבחינתי, שתי קדנציות ואפנה את מקומי, משום שכך זה צריך להיות. זו העמדה שלי ותמיד הייתה כזו. אני מוכן לחתום אצל כל אחד ובהתחייבות של כמה כסף שבעולם: שתי קדנציות ואלך הבייתה. במאה ימים אפשר לראות תוצאות ומהפכה, איך אני עושה את זה? לא אחכה להיבחר בשביל לתכנן, כבר עכשיו יש לי צוותים שעובדים לעשות את התוכנית בכל הנושאים – בחינוך ובאקדמיה, בתיירות ובפנאי, בתעסוקה, בהייטק, בתחבורה, בדיור, בכל קטגוריה שעד היום אנו סובלים ממנה".

ש. מי יהיו מספר 2 3, 4 שלך ברשימה?


"אנחנו עדיין לא ברשימות, אבל מספר 2 שלי הוא עו"ד אופיר לסרי, יד ימיני, והוא ימשיך להיות כזה. גם עקב איכותו, יכולותיו, אמינותו ויושרו".

ש. איך אתה מסביר את הפדיחה / תקלה שהייתה לך עם שמעון ממן שהצביע בניגוד לסיעתו?


"התקלה לא הייתה מונחת לפתחי, אלא לפתחו של שמעון – שהודה בטעות שלו ואני בתפיסה ש'מודה ועוזב ירוחם'".

ש. האם תתחבר לברק סרי, הלן גלבר, לסרי אם תראה שהקולות מתפצלים?


"אני אשתדל לעשות את הכל על מנת שכמה שיותר מועמדים יחברו אליי וכל מי שעיניו בראשו ומנתח את הסקרים ראוה שרק בידיי היכולת לנצח את הבחירות האלה ולהביא לשינוי המיוחל".

ש. איזה מן קדנציה אתה מסיים? נכון שהגשת מאות שאילתות והצעות לסדר. אבל אתה מרגיש שהשפעת מספסליהאופוזיציה?


"תראה, כסיעה מעולם לא הסתכלנו האם זה קואליציה או אופוזיציה וקידמנו הרבה מאוד מהלכים בעיר לטובת התושבים – גם מהאופוזיציה. אני יודע שהבאנו לשינויים – חלקם מהותיים – כמו הנושא של תאורת הגנים החשוכים בעיר, או גנים שיותאמו לבעלי צרכים מיוחדים, פעלנו להגדלת תקציבים או לפחות השפענו על הגדלת תקציבים בתחום הנוער"

ש. בוא, אבל יש רשימה יותר גדולה של מה שלא הסתדר לך ?

"נכון שבאופוזיציה יש דברים שרציתי לעשות והגשתי הצעות שלא התקבלו מנימוקים שלא לטובת הציבור אלא רק בגלל שאנחנו העלנו אותם, אבל הם זכורים לי וכשאהיה ראש העיר אוציא את כל השינויים האלה, שהם אך ורק למען הציבור, לפועל.

בסוף רואים תוצאות: את האדם שאמר, שהתמיד, שהמשיך בקו אחד, לא שינה את עמדתו ולא החליף את עורו. לא צנחתי משום מקום, אני בעשייה הציבורית הרבה שנים. לימיני נמצאים אנשים מצויינים כדוגמת עו"ד אופיר לסרי שיכולת העשייה, כושר הניהול וניסיונו העשיר במסדרונות הנהלת העירייה סייעו רבות לסיעה. בנוסף, אני מעריך ומוקיר את עבודת חברי המועצה מטעם הסיעה: המהנדסים ולדימיר בורודה, לינה קרצמן ושמעון ממן שסייעו והגישו הצעות חשובות וטובות מטעם הסיעה. אני מאמין שאנחנו צוות מנצח, יחד עם עוד אנשים טובים ואיכותיים שיצטרפו בהמשך".

ש. מה אתה אומר על צחי אבו שמעורב בקלחת הפוליטית וגם אומר שיתמוך בברק סרי?


"זכותו של כל אדם להצביע או לתמוך במי שהוא רוצה. ניפגש בבחירות".

ש. קיבלת פניות ממועמדים לחבור פוליטית?


"אנחנו תמיד בשיחות עם מועמדים וסיעות אחרות כאשר המטרה היא לייצר אחדות ונקווה שנצליח בזה. בכל מקרה יהיה שינוי בעיר – ואני אוביל אותו".

ש. אם תיבחר לראשות העיר מה 3 הדברים הראשונים שתעשה?


"אני מתחייב כי כל יום לפני שאכנס ללשכת ראש העיר בקומה החמישית – אצעד שעה ברגל ברחבי העיר לראות את האנשים, להרגיש באמת את הציבור, לדבר איתו. לפגוש את עובי הניקיון ברחובות ולשאול מה בדיוק הצורך שלו, לפגוש את הבן אדם שיוצא בשש בבוקר בתחבורה הציבורית ולשאול למה אתה תקוע פה".

ש. מה זה ייתן לך?

אני לא יודע את הכל, אני רוצה ללמוד מהתושבים – לדעת מה הצרכים שלהם ולכוון לצרכים שהם באמת צריכים. אני אוהב את העיר הזאת, אכפת לי מהתושבים ומאמין שאני יכול לשנות. אני אוהב אדם, אוהב לעזור ואתה יודע מה אומרים? כשאתה תורם משהו יותר משתרמת, אתה נתרם בנפש. לסייע לבן אדם, לעזור לאחר להתקדם בחיים, זו ההנאה שלי. למרות שבהשכלתי כרואה חשבון ועורך דין אני מתעסק בנושא של כספים – הם פחות מעניינים אותי. אני רואה כסף כאמצעי לשנות ולהתקדם ולא כמטרה. בסופו של דבר כולנו הולכים אותו דבר, גם בלי זוג גרביים, השאלה מה עשית כל החיים. אני מאמין שביכולתי לשנות ב-180 מעלות את העיר ובזמן קצר – והתושבים ירגישו זאת".

ש. שאלתי לגבי 3 הדברים הכי חשובים שתעשה..

"אז לשאלתך, אפעל מיידית בשלושה מישורים, כבר במאה הימים הראשונים. האחד: חינוך – הגדלת התקציבים בשני אחוזים מהתקציב העירוני, השני: שיפור התחבורה-פתיחת היציאות לעיר, ביטול הבמפרים ושינוי נתיבי התחבורה הציבורית לנתיבים מתחלפים והשלישי: תעסוקה-הבאת הייטק אמיתי לעיר שמשפיעה על כולם כולל המגזר החרדי. הייטק בעיר יביא ליותר פוטנציאל – הן לאקדמאים והן לנשים וגברים במגזר החרדי שיוכלו להשתלב במקצועות ההייטק כך שרמת החיים של כולם תעלה ולא נדרדר לאוכלוסייה בחתך סוציואקונומי נמוך אלא נשאף גבוה ככל שנוכל.

יש פעולות רבות שאעשה בתרבות, בתיירות, בהנחות ראויות לתעשייה ומסחר והקטנת נטל המיסים והרגולציה עליהם. יש כל כך הרבה מה לעשות בעיר – אבל אתה מכיר אותי מספיק שנים, אני אדם של עשייה, לא דיבורים ובטוח ביכולת שלי לעשות את זה ולכן אני נלחם – להפוך את העיר לטובה יותר בשביל כל התושבים, מכל האוכלוסיות והמגזרים. תרשום לך: אנצח את הבחירות האלה ואהיה ראש העיר הבא של אשדוד".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן