ד"ר לחמני מבקש מהעירייה: "להגיש קובלנה נגד מנכ"ל העירייה"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חבר האופוזיציה במועצת העיר אשדוד, ד"ר אלי לחמני מבקש לחדש בקשתו מעיריית אשדוד להגשת קובלנה משמעתית נגד מנכ"ל העיריה, אילן בן עדי.

לדברי ד"ר לחמני: "עקב התנהלותו, כפי שעלתה מפסק הדין של כבוד השופט יוחנן כהן בתיק של סויסה אושרי נ. עיריה אשדוד (סע"ש 1099-09-17) ובהמשך לפנייתי מיום 28.2.2021 ולמענך מיום 6.4.2021, "
ד"ר לחמני אומר כי נאמר לו בעירייה כי –" הוחלט להגיש ערעור על פסק הדין שניתן על ידי בית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע" ורק לאחר שיסתיימו הליכי הערעור תוכל לבחון את פנייתי".

לחמני טוען כי היות ובתאריך 22.02.022, ניתן פסק דין בתיקי הערעור 55205-03-21 ו- 50758-06-21, שדחה את 2 הערערים "ולאור כך הותיר על כנו את פסק הדין החמור שניתן לענין התנהלותו הפסולה של מנכ"ל העיריה, מבקש לחדש את בקשתי לחקור את ההתנהלות האמורה ולהגיש כתב אישום נגד מר אילן בן עדי, בבית הדין המשמעותי של הרשויות המקומיות".

עיריית אשדוד: "אין בתוכן דבריו של השופט משום בסיס לקיומה של חקירה משמעתית כנגד מנכ"ל העירייה"

בתגובה מסר דובר עיריית אשדוד: "מתוקף תפקידו ואחריותו לארגון המשרת את הציבור, מנכ"ל העירייה קבע סטנדרטים מקצועיים ובלתי מתפשרים לעבודה הארגונית ובכלל זה ההתנהלות והתרבות הארגונית הראויה, אותה ביקש להנחיל גם למצילי הים המועסקים בעיריית אשדוד.
על דרך התנהלותו וניהולו את המערכת העירונית בכלל ובאגף החופים בפרט, זכה הוא לציון לשבח מצד ערכאות שיפוטיות אחרות, כדוגמת ההליך שהתנהל בעניינו של מציל ים אחר בבית הדין למשמעת של עובדי הרשויות המקומיות, בו קבע בית הדין כי התרשם מצעדי המנכ"ל להטמעת השינוי בתרבות הארגונית ובהתווייתו. כך גם קבע היועמ"ש לעירייה, במכתב תגובה מפורט שנשלח לד"ר לחמני, כי אין בתוכן דבריו של השופט משום בסיס לקיומה של חקירה משמעתית כנגד מנכ"ל העירייה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן