ד"ר לחמני לד"ר לסרי:"פתח את השוק של הים, שווקים בארץ חזרו לפעילות"

ד"ר אלי לחמני, יו"ר סיעת "אשדוד תנצח", קורא לראש העיר לפתוח את השוק ואף מוכן להיות הראשון שיתייצב לוועדה בנושא. השוק של יום רביעי כזכור נסגר מאז חודש מרץ מאז לא נפתח

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

יו"ר האופוזיציה בעיריית אשדוד ד"ר אלי לחמני קורא לראש העיר אשדוד לפתוח מחר את השוק ולהחזיר את הרוכלים והקונים. בעיקר בתקופה שלפני החגים. "מחר (רביעי) יום השוק העירוני – ושוב הרחבה תישאר שוממת. אני באמת לא מצליח להבין למה? למה לא פותחים את השוק העירוני?!?" אומר ד"ר לחמני. "לצערי, מזה חודשים רבים שהשוק לא נפתח בהוראתו של ראש העיר כאשר הנימוקים לכך הינם חוסר היכולת לשלוט על מספר נכנסים ואי היכולת לאכוף הפרדה נאותה. ובכן, לא ברור לי מדוע אי אפשר? בשווקים אחרים ברחבי המדינה זה אפשרי – ורק באשדוד לא ניתן?! במחנה יהודה בירושלים כן ופה לא? אל תנסו לשכנע אותי שזה בסדר, מפני שזה לא!"

ד"ר לחמני אומר כי השוק באשדוד מהווה מקור פרנסה למאות סוחרים מכל רחבי הארץ, מניע את הכלכלה המקומית ומשמש את אלפי התושבים כמקום קניה זול . "וזה חשוב בוודאי לחיסכון של כל בית אב בעיר בתקופה קשה זו. לעניין פתרונות ההישמרות מקורונה – יש למכביר, למשל הגבלת מספר הכניסות לשוק, הצבת אדם בכל כניסה אשר ימנה את מספר הבאים לשוק ויגביל את מספר הנכנסים, יאפשר שמירת המרחק הבטוח ביניהם. באם קיימת בעיה בדוכנים יקבע מרחק בין דוכן לדוכן – כך שהסוחרים לא יעמדו במרחק קטן מידי או יהיו חשופים לקנסות. וכמובן אכיפה – הגעתם לשוק? יש חוקים, שאו אחריות והישמעו להם!

אמנם זה ידרוש מהעיריה עוד משאבים – כאשר במושגים של העיריה זה טיפה בלב ים – אך חשיבות הנושא עולה באלף מונים על העלויות הנדרשות. קורא מכאן לראש העיר: "פתח את השוק". אני מוכן להצטרף לכל ועדה שתוקם במיידי לבחינת פתיחה מידית של השוק".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן