ד"ר יחיאל לסרי : "אלתא לא תעזוב את אשדוד"

זו תשובתו של ראש העיר לשאילתא של יו"ר האופוזיציה ד"ר אלי לחמני שפנה ללסרי לנוכח הפרסומים לאחרונה על הכוונה להעתיק את אלתא אל מחוץ לאשדוד ולהעביר את השטח המתפנה לבנייה חרדית. השאלה האם המפעל יועתק ממקומו בתוך אשדוד עדיין באוויר

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לדברי לחמני מפעל אלת"א הינו אחד מהמפעלים עתירי הידע החשובים בעיר שמעסיק אלפים ועזיבתו את העיר תפגע באופן קשה בהתפתחותה, בכלכלתה –אובדן הכנסות מארנונה לקופת העירייה, ובהיותה מקור פרנסה לצעירי העיר הלומדים באוניברסיטאות את מקצועות העתיד, ושיוכלו בבוא הזמן להשתלב בו. לחמני שואל את לסרי, איך הוא, כראש העיר, פועל למניעת עזיבת המפעל את העיר.

לסרי : "המפעל מזוהה עם העיר עוד משנותיה הראשונות ולא יעלה על הדעת שמי מפרנסי העיר יסכים להעתקתו. זו העמדה העירונית ובוודאי גם עמדתי האישית.אנו מודעים לכל הניסיונות של משרדי הממשלה ורשות מקרקעי ישראל להעתיקו, נוכח ההגבלות שמייצר מיקומו של המפעל על הבינוי במשולש החקלאי. את כל הניסיונות שהיו בעבר דחינו,והצלחנו לגבש על דעת משרדי הממשלה ואלתא הסכמה לפיה ככל שיוחלט על העתקת מיקומו של המפעל זה יהיה אך ורק בתחום השיפוט של העיר אשדוד. נוכח הפרסומים האחרונים על הכוונה להעתיק את המפעל, נפגשתי עם מנכ"ל אלתא , יואב תורג'מן ושבנו ורעננו את הסיכום הנ"ל".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן