דרמות בפתיחת פלייאוף הכדורסל

מכבי אשדוד גברים הפסידה השבוע במפתיע להפועל עופלה בתוצאה 69-62, בפתיחת משחקי רבע גמר הפלייאוף ואיבדה את יתרון הביתיות. בנות אשדוד ומכבי ר"ג נמצאות בשוויון 1:1 בסדרת הגמר. שבוע של הכרעות בכדורסל האשדודי

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תקופת ההכרעות בכדורסל האשדודי הגיעה ועימה משחקי הפלייאוף שאנחנו כל כך אוהבים. בגברים, מכבי אשדוד נחלה אכזבה ביום שלישי השבוע, כאשר הפסידה בבית להפועל עפולה וירדה לפיגור 0-1 בסדרת הטוב מ-3 משחקים. ביום שלישי הקרוב תצא אשדוד לעפולה במשחק שאין ממנו דרך חזרה ובידיעה שהפסד, מסיים לה את העונה, אחרי שגילתה יציבות למשך הליגה והייתה מועמדת רצינית לעלות בחזרה לליגת העל.

הפתיחה הייתה דווקא טובה עבור החניכים של עופר רחימי, שנראו טוב ברבע הראשון וטסה ליתרון 16:4. אולם, האורחים לא התרשמו והורידו את ההפרש ברבע השני. המחצית השנייה הייתה צמודה ובסיום הגנת עפולה הייתה מרוכזת וקשוחה יותר והצליחה לעזור לאורחת לנצח 69:62. את אשדוד הוביל ביל מקשפורד עם 14 נק', אבל זה היה מעט מדי, לנוכח משחק בינוני של דוראנד סקוט (9 נקודות), מי שאמור להוביל את הקבוצה.

בנשים, מכבי בן בנות אשדוד נמצאת בשוויון 1:1 בסדרת הגמר שלה, מול עירוני ר"ג, אחרי שהאחרונה ניצחה השבוע בביתה 79:63 והישוותה את הסדרה. במשחק הראשון אשדוד שלטה וניצחה גם היא בפער דו ספרתי, מה שהופך את הסדרה למרתקת ובלתי צפויה. המשחק השלישי הסדרה נערך ביום חמישי השבוע ונערך באולם הקריה באשדוד. בשבוע הבא יערך המשחק הרביעי ואם ידרש, בחמישי הבא יתקיים משחק האליפות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן