מה קורה בנמל אשדוד בימים האחרונים: גל של עזיבות בכירים: שני סמנכ"לים הודיעו על עזיבה

נמל אשדוד לא יורד מהכותרות: תוך פחות משבוע הודיעו שני סמנכ"לים על עזיבתם. לאחר שאיציק כהן, סמנכ"ל תפעול, ים ומסופים הודיע במפתיע על פרישתו מתפקידו, "התבשר" מנכ"ל הנמל שיקו ז'אנה כי גם סמנכ"ל משאבים ירון הדרי עוזב. הנהלת הנמל: "שני הסמנכ"לים בחרו להמשיך בדרך אחרת"

צילום: פבל
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ימים לא קלים עוברים על הנהלת נמל אשדוד. בעוד שעון החול לפתיחת הנמלים החדשים הולך ואוזל, ומספר האוניות התקועות בפקק מחוץ לנמל נמשך, קיבל בימים האחרונים מנכ"ל הנמל שיקו ז׳אנה על עזיבת שני סמנכ"לים בכירים.. בתחילה הודיע איציק כהן, סמנכ"ל תפעןל, ים ומסופים כי הוא עוזב את הנמל, ככל הנראה לאחר שקיבל הצעת עבודה אחרת. כהן, מונה באפריל 2019 למנכ"ל הנמל בפועל לאחר התפטרותו של המנכ"ל הקודם יצחק בלומנטל. לפני זה שימש כהן בהצלחה כסמנכ"ל תפעול. תפקיד אליו חזר לאחר מינוי המנכ"ל הנוכחי שיקו ז׳אנה.

כהן, אל"מ במיל, שירת 26 שנה בצה"ל בין היתר הוא שימש ראש ענף תפעול וניהול הייצור במרכז השיקום והאחזקה של אט”ל, וכן היה ראש ענף תכנון ומערכות מידע בחטיבה הטכנולוגית של זרוע היבשה. הוא מונה לראש ענף תכנון וארגון באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה. כן שימש כהן כמנהל  מפעל יצור טנקי המרכבה  ונגמש"י הנמר.  ממנו עבר כהן לשמש כראש מחלקת תכנון ותפעול בחטיבה הטכנולוגית בזרוע היבשה. תפקידו האחרון בצה"ל היה מפקד מרכז שיקום ואחזקה מטכ"לי (מש"א 7000) של אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה. כהן בעל תואר ראשון בהנדסת מכונות מאוניברסיטת תל אביב ובעל תואר שני בהנדסת תעשייה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון.

איציק כהן

עוד לא יבשה הדיו על מכתב העזיבה של כהן, וכבר הנהלת הנמל קיבלה את דבר עזיבתו של סמנכ"ל משאבים, ירון הדרי. זכה במכרז לתפקיד סמנכ"ל משאבים  בינואר 2017. לפני שמונה לסמנכ"ל משאבי אנוש בנמל כיהן הדרי כסמנכ"ל משאבי אנוש ולוגיסטיקה ברכבת ישראל במשך 6 שנים. לפני זה הוא  שימש כסמנכ"ל משאבי אנוש ולוגיסטיקה בבזק בינלאומי, וסמנכ"ל תפעול ב׳דומינוס פיצה׳. במסגרת תפקידו ברכבת ישראל, לקח הדרי חלק מרכזי בהובלת שינוי התרבות הארגונית והניהולית בחברה, דבר שאפשר את שיפור השירות לציבור הנוסעים והגידול החד בציבור המשתמשים ברכבת. הוא רס"ן במילואים ובעל תואר שני בניהול משאבי אנוש מאוניברסיטת תל אביב. לא ברור מדוע החליט לעזוב את תפקידו לאחר כחמש שנים. מקורות יודעי דבר אמרו שככל הנראה ההחלטה שלו נבעה משום שטרם הובטח לו בוודאות כי יאריכו את כהונתו.

גם כהן וגם הדרי סירבו להגיב לדברים. מהנהלת הנמל נמסר : "שני הסמנכ"לים בחרו להמשיך בדרך אחרת כמו בכל ארגון ובחרו בשינוי בקריירה ובחירת מקום עבודה חדש”.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן