דרכו של לוחם

מאסטר אמנויות הלחימה רפי ביטון מלמד במרכז קהילתי "עם שלום" אמנויות לחימה ומחנך לדרך חיים של חוזק נפשי ופיסי, התמודדות עם אתגרים וערכים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עולם אומנויות הלחימה פתוח לכולם: מילדים קטנים ועד גיל 120 – בנים, בנות, נערים ונערות – לכל אחד ואחת יש מה ללמוד ולקבל דרך אומנויות הלחימה, ולהפוך לטובים יותר. מאסטר אמנויות הלחימה רפי ביטון , בעל אישיות מיוחדת: צנוע, תמיד בגובה העיניים ומקצוען מהמעלה הראשונה. רפי בעל  מוניטין בארץ ובעולם כמדריך יחידות מיוחדות באמנויות לחימה שם דגש על  שיטה העונה לשם  K.S.T.I בושידו, שלפרטיה נשוב. כבעל חגורת דאן 9 בקראטה רפי מכונה בתואר 'סנסאי'("זה שנולד קודם"), כאשר המילה "נולד" אינה מתייחסת לגיל כרונולוגי אלא לוותק בדרך. ה"לידה" היא הצעד הראשון בדרך והיא מייצגת לידה רוחנית בה האדם מתחיל במסע של שיפור עצמי מתמיד. הסנסאי צריך להיות מקצועי, בעל ידע וניסיון, ועליו להוות דוגמה אישית ברמת ההתמדה, הביצוע והיישום בחיים. הדרישה להיקרא בתואר סנסאי אינה נובעת מצורך של המורה להרגיש חשוב ומכובד, אלא מהסיבה הפשוטה שמורה אינו מורה עד שמקבלים את הסמכות שלו כמורה. כשתלמיד קורא למורה שלו בתואר סנסאי, הוא אומר לו בזאת שלושה דברים: אני מקבל את סמכותך כבעל הידע, הניסיון והכלים ואת שיטות ההוראה שלך, אני מאמין ביכולתך להקנות לי את הכלים הדרושים להתפתחות וללמידה, אני סומך עליך שתשמור עלי מכל נזק פיזי או נפשי . שיטת K.S.T.I   בושידו ('דרכו של לוחם'), בהדרכת מסטר רפי ביטון מבוססת על  קראטה, קרב מגע מבצעי, אייקידו וקרב פנים מול פנים. הקראטה: בו מצוי כל הבסיס הטכני וערכים ומשמעת וכיבוד הזולת, קרב מגע מבצעי: בו מצוי כל התרגילים להגנה עצמית  במגע מלא, התגוננות בפני אמצעי לחימה שונים, ולמידת הלחימה בירי נגד טרור, אייקידו: בו מצוי כל הטכניקה של ההתחמקויות ובריחים והטלות, ושימוש נכון בכוח סביר-כל המכלול הזה נותן מענה של ממש למעשה אלימות ולאירועי טרור וזו הסיבה שרפי מדריך יחידות ואנשי בטחון מהארץ ומהעולם. אמנות לחימה היא דרך חיים שמובילה לחוזק נפשי ופיזי, כוח רצון, יכולת התמודדות עם אתגרים והטמעת ערכים של כבוד הדדי, חברות ושיתוף פעולה.

הפעילות נערכת במרכז קהילתי "עם שלום"(הרי גולן 6, רובע י"א, אשדוד)  החל מחודש ספטמבר,  בימי שני וחמישי,  בין השעות 18:00-21:00 לכל קבוצות הגילאים.  למידע והרשמה:08-8687400,  053-7218421 (רפי)

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן