דני ללוש מוותיקי אשדוד ומנהל רשת המתנ"סים לשעבר בעיר הלך לעולמו

דני ללוש היה מאבני היסוד של תרבות הפנאי באשדוד. היה מנהל רשת המתנ"סים באשדוד.הוא אחיו של אריה ללוש. הותיר אחריו אישה ושלושה בנים. יובא היום למנוחות בבית העלמין באשדוד בשעה 13.45. יהיה זכרו ברוך

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

דני ללוש מאשדוד מוותיקי העיר ומי שהקים את רשת המתנ"סים באשדוד הלך לעולמו אמש.

דני איש אהוב ומוכשר ייסד את חוג לכל ילד והניח את היסודות להקמת החברה למתנסים בעיר. הוא אחיו של אריה ללוש שהיה חבר מועצת העיר.

רבים מבני הנוער בעיר התחנכו על ידו. היה איש חייכן צנוע ואהוב מאוד הן על ידי בני הנוער והן על ידי אלה שעבדו תחתיו. "תמיד עם חיוך סבלני מרגיע וחכם" אמר אחד ממכריו. "אבידה גדולה מאוד".

יוצרת הקולנוע מאשדוד אילנית סויסה ספדה לו:"נשבר לי הלב. דני ללוש הלך לעולמו. מוקדם מידי. מוקדם מאוד. דני הטוב והנדיב, היה דוגמא עבור דורות רבים של מנהיגים צעירים ומנהלי מתנ"סים לאיך להוביל קהילה, דוגמא חיה לאיך מייצרים חיבור אמיתי ומיידי עם אנשי השכונה. הוא היה איש שלימד איך מרימים מיזמים גם כשאין תקציב, מנהיג שידע להעניק תמיכה שקטה במשפחות שזקוקות לסיוע בלי הרבה ועדות והשפלות.
דני הלך מוקדם מידי, אבל כל המעשים שלו ואלפי ילדים וילדות שגדלו על ברכיו, כמוני, יזכרו אותו לנצח.".

לינדה כספית מאשדוד סיפרה על היכרותה עם דני:"

קשה לי לדבר על דני בלשון עבר.
ליבנו של אלי אישי ושלי כואב ומר לנו כל כך!!!
את דני ללוש הכרתי כאשר הכרתי את אלי , האיש שלי, לפני 37 שנים.
הם היו חמישה חברי ילדות – דני ללוש, אורי לוי, עמרם פרץ, דן ברונשטיין ואלי כספית, גדלו ביחד באותה שכונה ברובע ו' .היו חברים בלב ובנפש.
איזה בחור משכמו ומעלה הוא היה – נבון, חכם, צנוע, שקט, אדיב ונדיב, בעל דרך ארץ , על פי החינוך הצרפתי מבית, הושיט יד לכל נזקק וליבו היה זהב!!!!!
מאוד הערכתי ואהבתי אותו.
תהא נשמתו צרורה בצרור החיים לעולמי עד .תנחומיי לרעייתו סופי, שלושת בניו, שני אחיו ואחותו – אריה ללוש , אורן ללוש , רותי שטר וכן לאחייניו"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן