דינה וינוקור הלכה לעולמה

מאות ליוו למנוחת עולמים את דינה וינוקור ז"ל, שהלכה לעולמה בטרם עת. דינה ז"ל עבדה ב"מהות" וליוותה את העולים החדשים. "מגיל צעיר חתרה לפסגת החלום הציוני מתוך אהבת האדם ואהבת הארץ", ספדה לה סימונה מורלי

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ב׳מהות׳, הרשות העירונית לביטחון וחוסן קהילתי התקשו לקבל את את הידיעה על מותה בטרם עת של העובדת המסורה דינה וינוקור ז״ל. מקרה המוות הראשון ברשות תפס את כולם לא מוכנים וההלם על לכתה של אישה כל כך מיוחדת היכה את הרשות בעצב רב.

בהלוויה שהתקיימה ביום שני, נכחו עובדי הרשות והמנכ״לית סימונה מורלי שספדה את המנוחה בנאום מרגש. גם סגן ראש עיריית אשדוד והממונה על קליטת עולים עו״ד אלי נכט כיבד את דינה וינוקור בטקס.

״דינה יקרה, קשה לבטא את דבריי בלשון עבר״ ספדה לה מנכ״לית הרשות סימונה מורלי. ״הכרותינו רבת השנים החלה עת כניסתי לתפקיד לפני 12 שנים, קיבלת אותי ברוב הוד וחדווה, אמרת "את תצליחי אני בטוחה".

 עוד הוסיפה סימונה מורלי בהספדה: ״מגיל צעיר חתרה לפסגת החלום הציוני מתוך אהבת האדם ואהבת הארץ . חלומה התגשם , היא עלתה ארצה והקימה בית משפחה בישראל. ניסיונה עשיר השנים ניכר בתפקידים אשר מילאה לאורך השנים, החל מימיה הראשונים במשרד הקליטה ועד לתפקידה רב הכישורים במהות – תחום עולים".

דינה עשתה חייל ופעלה רבות למען קידום העולים בישראל, תוך קידום יוזמות חינוכיות חשובות כאשר לנגד עיניה השתלבותם של העולים במערכת החינוך בישראל.

במהות הרשות העירונית היתה מבין מקימי מועדון "אפשר אחרת" למען עולי חבר העמים. פעלה למען תכנית הגישור תוך שהיא מייעצת ומעניקה מניסיונה להורים עולים. אפילו מודל גישור דינה, קרוי על שמה״

דינה הותירה אחריה בת, ואחות. יהי זיכרה ברוך.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן