דור תורג'מן הושאל לבית"ר ת"א בת ים וזכה בגביע הטוטו

תואר ראשון בקריירת הבוגרים המתהווה של הכישרון המבטיח דור תורג'מן. החלוץ האשדודי הושאל לקבוצת בית"ר ת"א בת ים מהליגה הלאומית ובשבוע שעבר היה שותף לזכייתה בגביע הטוטו לאומית, לאחר ניצחון בתוצאה 2:1 על הפועל עכו

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הכישרון האשדודי המסקרן דור תורג'מן, שבחודש הבא יחגוג 18, עבר לפני שבועיים בהשאלה ממכבי ת"א, לקבוצת הבת שלה, בית"ר תל אביב בת ים, המשחקת בליגה הלאומית. האחרונה ידועה שקבוצה ששחקנים רבים מקבלים אצלה את הבמה ועושים את קפיצת המדרגה שלהם לעבר ליגת העל. תורג'מן התחיל את הקריירה שלו בילדים של מ.ס אשדוד ובגיל 15 החליט יחד עם משפחתו לעזוב את האקדמיה של מ.ס ועבר למחלקת הנוער של מכבי ת"א, במדיה הרשים בשנתיים האחרונות. תורג'מן ידוע בזכות המהירות המסחררת שלו והמקצוענות הבלתי מתפשרת, שאם יתמיד בה, יודעי דבר בכדורגל הישראלי מצפים לו עתיד מזהיר.

ביום חמישי שעבר קבוצתו החדשה של דור תורג'מן יצאה לאצטדיון החדש בנתניה לטובת משחק גמר גביע הטוטו לאומית, מול קבוצת הפועל עכו. דור תורג'מן, שכבר הספיק לשחק בשני משחקי ליגה מול בני יהודה והפועל כפ"ס, פתח בהרכב בגמר גביע טוטו לאומית והוחלף בדקה ה-82, לאחר הופעה טובה וכאשר קבוצתו מובילה במשחק וכובשת את שער הניצחון בדקה ה-76 מרגלי אסף הרשקו. הקבוצה שלו גם ניצחה 2:1 ובכך ה'טאלנט' האשדודי שלנו, שחקן נבחרת הנוער של ישראל, זכה להניף גביע ראשון בקריירת הבוגרים שלו וגם לשדרג את קבוצתו שנראה כי לאחר פתיחה צולעת של העונה, עולה על המסלול הנכון. באשר לדור תורג'מן שלנו, נאחל לו שיניף עוד גביעים רבים ויסב גאווה רבה לחובבי הכדורגל בעיר שאוהבים לעקוב אחרי הכשרונות שנולדו כאן ולשמוח בהצלחתם.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן