דורון אוחיון עזב את מכבי עירוני אשדוד

לאחר שמונה שנים של אהדה ועוד כ-5 שנים של ניהול הקבוצה, דורון אוחיון, מי שכיכב בסדרת הדוקו של כאן 11 "ליגה ג'", הודיע שהוא עוזב את מכבי עירוני אשדוד ומטיח האשמות בחבר ההנהלה גיא סער. סער: ״אתה לא באמת מנהל קבוצה באמת אלא חרטה״

״לא מגיע לההנלת עירוני אנשים כמונו. דורון אוחיון וליאת אפרתי. צילום: מוטי קדוש
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בריאיון לאתר One. באותו הריאיון, אוחיון הטיח האשמות קשות נגד חברי ההנהלה וקרא להם "לעזוב את הקבוצה". בהמשך, חבר ההנהלה לשעבר גיא סער יצא נגד דורון אוחיון והשיב אש, לאחר שלדבריו, הוא האדם עליו דיבר אוחיון בריאיון.

"אני סיימתי עם עירוני אשדוד, סופית. אני עושה את זה בלב שלם, עם כל הכאב שיש בי", אמר אוחיון. "זה קורה לאחר הרבה מחשבות, הרבה לילות ללא שינה והרבה עצבים. לא מגיע להם בן אדם כמוני במועדון, פשוט לא מגיע להם. לא מגיעה להם גם אישה כמו ליאת אפרתי, זוגתי, שמנהלת להם את מחלקת הנוער ביד רמה. בעירוני אשדוד יש אנשים שלא יודעים מה זה הכרת הטוב. מי שלא יודע להכיר בטוב – זה אסון. נהפכנו מאחד המועדונים האהובים באזור ועם הקהל הכי גדול והכי ססגוני למועדון שיש בו שנאת חינם אחד כלפי השני".

באותו הריאיון אוחיון התייחס גם לשינוי של עירוני אשדוד בוועד המנהל: "ועד מנהל או לא ועד מנהל, שיפסיקו לספר סיפורים. אין פה שום ועד מנהל. זה שיש חמישה חברי הנהלה, זה לא אומר בהכרח שאחד מדבר עם השני. צריך לבדוק היטב איך הם עובדים, איזו הרמוניה הם משדרים כלפי חוץ. אני יכול להגיד שאשתי, ליאת, חברת הנהלה, מנהלת את מחלקת הנוער לבד ולחברי ההנהלה האחרים יש קבוצה נפרדת והם לא משתפים אותה בדבר. זו לא התנהלות, זה לא ראוי. במקום לטפס גבוה, אנחנו הפכנו פשוט לליצנים של הליגה. הקבוצה המצחיקה של הליגה. אני לא יודע איך להגיד את זה במילים מרוב שאני כועס”.

אוחיון המשיך ותקף: "אני ‘נתתי פה את התחת שלי’ במועדון הזה, אף אחד לא יכול לקחת את זה ממני. אני ממקימי הקבוצה, הייתי עוד בהפגנות נגד מ.ס אשדוד כשהתחיל כל התהליך. עשיתי את זה עם עוד הרבה אוהדים טובים שלא נמצאים כבר בעירוני אשדוד. מי שהיה קרוב, יודע מה עברנו כאן. היה בעירוני מנהל קבוצה שלא הסתדר לו בסופו של דבר, אני הגשתי מועמדות ובהתחלה די פקפקו בי. הייתי קצת אלים וברוטלי, לא כל כך רצו אותי וככל שהתקדם הזמן הוכחתי את עצמי. יש אנשים שמוקירים את הטוב עד היום. אבל פה, בבית שלי? לא מוקירים לי טוב".

בהמשך אוחיון התייחס לחבר הנהלה אחד ותקף אותו נקודתית: "הכי עצוב בכל הסיפור הזה, שיש עוד אדם, שלפעמים בהנהלה, לפעמים לא, בנאדם לא ברור כזה, שתמיד מנסה להתנכל לי, מחפש אותי, מחכה לרגע שאצא עליו, בכדי שתהיה לו הזכות ללכת לתחנת המשטרה ולהתלונן עליי, הרי גם הוא וגם אחרים יודעים מה העבר שלי. אבל היום? אני במקום אחר. אני מטפל בעצמי, אני כבר לא במקומות החשוכים האלה. וכל ניסיונות השווא האלה לפגוע בי הם לא מתוך שנאה כלפיי, אלא מתוך קנאה אליי. על כל הטוב שעשיתי במועדון הזה, על הטוב שמוקירים לי אנשים שבאמת מבינים מי אני, דורון אוחיון".

כמה שעות לאחר פרסום הדברים של אוחיון, חבר ההנהלה לשעבר ואוהד הקבוצה גיא סער פנה לאוהדים ותקף את דורון אוחיון, לאחר שלדבריו, אוחיון דיבר עליו. "האדם שאדון דורון מדבר עליו כאן הוא אני. נעים מאוד", כתב סער והוסיף 14 סעיפים בהם "עשה סדר" לדבריו ותקף את אוחיון.  "אתה הנזק הכי גדול של המועדון, ולא רק שרציתי להוציא אותך, אמרתי לך את זה בשיחה ששוחחנו בטלפון לפני שנה. מתנכל לך? אזכיר לך שצעקת קללות ושתיקח אותי פרויקט ולכן תגובתי אליך. לקנא בך? זה עלבון, לשם שינוי הצלחת, במה יש לי לקנא? ואם החלטת לעזוב, זו הבשורה הכי טובה שיכולה להיות למועדון, חבל שלא הוצאנו אותך בקיץ הקודם שעוד הייתי בהנהלה, אבל לא נורא אם הלכת בעצמך זה רק בגלל שידעת שכל מי שירוץ או יבחר יעיף אותך, אז בחרת ללכת לבד כדי לא לעבור את ההדחה ממי שיבחר".

״חבל שלא הוצאנו אותך קודם״. חבר ההנהלה גיא סער

סער הוסיף: "עירוני תתקיים בלעדיך וכנראה באופן טוב יותר מאשר איתך (כנראה גם יותר טוב מאשר איתי). לכאורה עכשיו שהלכת גם ההדלפות אולי יפסקו, אני תמיד חשדתי שאתה המדליף אבל זו דעה ולא עובדה, לא התעסקתי בלברר זאת אף פעם. מי שיגיע אחריך סוף סוף יעשה תפקיד של מנהל קבוצה ולא יגיע רק למשחקים (נכון אתה עובד בשעות האימונים ולכן אתה לא באמת מנהל קבוצה באמת אלא חרטה, לפחות בשנה האחרונה שאני שמתי לב) וגם מביאי הכדורים שהיו באחריותך איפה הם? נתת לאדם בן 70 לקרוע את התחת במקומך בלי בושה, במקום שהוא יתעסק במה שצריך, עשה את העבודה שלך, בושה, אתה צריך להתבייש בעצמך".

סער התייחס גם לטענות על התלונה במשטרה: "לא חיפשתי שתגיב לי כדי ללכת למשטרה, אבל כן חד משמעי חיפשתי אותך כדי לתת לך את האמת בפרצוף כי אתה פשוט פחדן, היית גבר מאחורי הגב שלי לקלל ולהיות 'דורון אוחיון הגבר' רק לא בפנים, אז חיפשתי לענות לך בפנים מול כולם כמו שאתה אוהב לצעוק. לא אתה הצלת את המועדון, אלא אדם אחר, אז גם קרדיט לזה שאתה האדם שתרם הכי הרבה למועדון זה לא נכון, אבל אתה מת על לקחת קרדיטים, זה ידוע".

סער המשיך במתקפה: "בא גם תספר שהלכת לאנשים לבקש ממני לעזוב אותך, אבל לפנות אליי באלף הזדמנויות כדי לנסות לדבר לא עשית פעם אחת- פחדן. אצלי אין שני פרצופים כמו אצלך יא סטייק. עכשיו אחרי כל הרע שרשמתי עליך אני חייב להיות כן עם עצמי ולהגיד שעשית גם הרבה מאוד דברים טובים לטובת עירוני ואין ספק שעירוני חשובה לך אבל בסוף בסוף, אם אני שם על המאזניים כמה עזרת אל מול הנזק שעשית, הנזק עולה רבות על העזרה שלך. ותחסוך לשנינו את ההודעות או הטלפונים שכנראה תרצה לשלוח או לדבר אחרי הפוסט הזה, אין לנו על מה. כי אם היית גבר ולא שקרן כמו שאתה טוען בכתבה, אז היית אומר שאתה משנה את דעתך כמו סטייק כל יומיים. אגב הפוסט הזה עלה רק בגלל הפה הגדול שלך שבמקום לדבר כמו גבר כמו שאתה אומר או טוען הלכת לעשות כתבה, אז בכבוד, זכית בפוסט באהבה; עכשיו העתיד יהיה ורוד יותר לעירוני שגם אתה וגם אני לא שם, אני עשיתי זאת הרבה לפניך. ואני מודיע לך שככל שאתה תמשיך, כך גם אני, ביום שתפסיק- תקבל ממני שקט, כי ללכלך עליי כמו שעשית ולאיים כמו שעשית- לא עובד עליי, אעמוד מולך תמיד!, הבעיה שאתה לא מסוגל לעמוד מולי ולהגיד מה שאמרת מאחורי הגב כי אתה אדם קטן ופחדן שהתהפך כל יומיים מעצמו".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן