דוד מאשדוד מלך הג'וג'יטסו

בתחילת השבוע נערכה אליפות ישראל הפתוחה בג'וג'יטסו, אמנות לחימה יפנית. במקום הראשון ובמדליית הזהב זכה הלוחם והמאמן דוד אביסרור מאשדוד: "מקדיש את הניצחון לתלמידים שלי"

דוד אביסרור (מימין) על הפודיום.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בשנים האחרונות ענפי אמנויות הלחימה התפתחו וצברו תאוצה בעיר אשדוד הרבה תודות לדמויות כמו דוד אביסרור בן ה-27. אביסרור תושב העיר אשדוד, הוא לוחם MMA ידוע ובנוסף להיותו לוחם הוא מאמן ראשי מוערך של לוחמים צעירים בבית הספר לאמנויות הלחימה הנקרא Tigers of glory, וידוע גם בשמו הקודם 'אביסרור mma'. השבוע אביסרור התחרה באולם בפתח תקווה באליפות ישראל בג'וג'יטסו, שהיא אמנות לחימה יפנית מפורסמת. אל התחרות הגיעו לוחמים ישראלים, לצד לוחמים מכל העולם, מה שיצר תחרות מרתקת ומעניינת. את המקום הראשון קטף אביסרור שלנו, שניצח בקרב הגמר של התחרות את הלוחם יהונתן ירמיהו מקרית שמונה וקיבל בטקס סיום מכובד את מדליית הזהב.

למדור הספורט של "השבוע באשדוד" סיפר הלוחם המדופלם והמאמן המוכשר על הזכייה במקום הראשון ועל הקשיים שבדרך: "לאחר הניצחון בגמר הרגשתי מאושר, כי זה היה קרב קשה בשבילי פיזית ומנטלית. אני כבר חצי שנה סובל מקרע במפשעה ואחרי חצי הגמר לא הייתי בטוח שאני יוכל לעלות ולהתחרות בגמר בגלל הפציעה, סבלתי מאוד מכאבים. החלטתי לעלות להתחרות למרות הכל בגמר. במהלך הגמר הרגשתי כאבים חזקים, הייתי יכול לוותר ולהסתפק במדליית כסף, אבל אמרתי בשביל התלמידים שלי אני חייב להביא את הזהב וברוך ה' זה מה שהבאתי. את הניצחון אני מקדיש לתלמידים שתמיד מעודדים ותומכים בי גם כשהם לא יכולים להגיע לעודד פיזית."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן