דוד המלך של הבישולים

מיוחד לאשדוד10: לכבוד שובה של ליגת העל ולקראת חזרתה של ליגה א' דרום לפעילות, דוד רביבו, מהכדורגלנים הגדולים בתולדות הכדורגל האשדודי ומלך הבישולים של ליגת העל בכל הזמנים (107) בראיון אופטימי: "נאחל לכל הקבוצות באשדוד בהצלחה"

צילום: האקדמיה של מכבי ת”א
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כוכב העבר האשדודי, דוד רביבו, הוא מלך הבישולים בכל הזמנים של הכדורגל הישראלי. הוא מזוהה יותר מכל עם קבוצת מ.ס אשדוד, בה שיחק ברוב שנותיו כשחקן פעיל. דוד, ששיחק גם במכבי ת"א (גדל במחלקת הנוער המפוארת שלה), בית"ר ירושלים, הפועל חיפה, אדומים אשדוד ועוד, עובד על השלב הבא בקריירה שלו בימים אלה. קשר העבר המצוין מאמן קבוצות נערים במחלקת הנוער של מכבי ת"א.

אחד משהשחקנים אותו מאמן דוד רביבו, הוא לא אחר מאשר רוי רביבו, הבן של חיים והאחיין של דוד, עליה אמר האחרון: "ילד ממש טוב ומקצוען". יהיה מאוד מעניין לעקוב אחר התכשיט החדש מבית משפחת רביבו, בנוסף להתבוננות על הקריירה החדשה והמסקרנת של דוד. בשיחה עם מערכת השבוע באשדוד מספק דוד רביבו את הזוית שלו על הלך הרוחות בכדורגל האשדודי, נוכח תקופת הקורונה.

איך עוברת עליך תקופת הקורונה?

"הקורונה קשה לי, בטח כמו לכולם. בלי שיגרה קשה מאוד".

דעתך על שובה של ליגת העל ועל הסיכויים של מ.ס אשדוד להעפיל לפלייאוף העליון?

"חשוב מאוד שהחזירו את הכדורגל. מאמין שמ.ס אשדוד תעשה פלייאוף עליון, יש לה קבוצה מצוינת, מאמנים מצוינים ובטח שגם ההנהלה מדהימה, שתמיד יוזמת ודואגת שיהיו שחקנים מצוינים ונותנת במה לצעירים ומשפרת מאוד את מחלקות הנוער כל הזמן. צריך להוריד את הכובע בפני ג'קי בן זקן ורפי נידם".

״תוך שנה-שנתיים אאמן קבוצה״

האם אימון קבוצה זה משהו שמעניין אותך?

"אני מאמן במכבי ת"א, בקבוצת המצוינים של גילאי 15 עד 18, ככה שאני מאמין שבתוך שנה או שנתיים, אאמן קבוצה."

התייחסות שלך לחזרתה של ליגה א' בקרוב, על סיכוייה של האדומים לעלות ללאומית ושל עירוני להישאר בליגה?

"אדומים אשדוד בנו קבוצה מצוינת ויש סיכוי מאוד גבוה שהיא תעלה. יש לה יתרונות גם בשחקנים וגם בדמות המאמן יובל נעים, יחד עם הנהלה ורוני הבעלים, שנותנים יד חופשית. עירוני החתימה מאמן מצוין שאני מכיר אישית, אבי אבינו ולאט לאט הם עושים את השינוי. נאחל לכל הקבוצות באשדוד רק הצלחה".

למה אתה הכי מתגעגע כשחקן ומה היה רגע השיא שלך בקריירה?

"מתגעגע למשחק, לאימונים ולמתח. רגע השיא מבחינתי, הוא שלבשתי את מדי נבחרת ישראל וגם הימצאותי כמלך הבישולים של ליגת העל בכל הזמנים, עם 107".

כמה קשה לשחק ללא קהל וכמה זה פוגע במוצר שנקרא ליגת העל?

"קשה מאוד בלי קהל. הקהל זה מה דוחף אותך ומה שמוסיף אדרנלין".

לסיום, מה תרצה לאחל לעיר אשדוד לפני שבת המלכה, פרשת 'חיי שרה'?

"רוצה לאחל שבת שלום ומבורכת, בריאות לכולם והצלחה. רעיון קצר על הפרשה- שרה אימנו נפטרה בגיל 127 ואברהם אבינו בעלה, קנה את מערת המכפלה, למרות שיכול היה לקבל חלקת קבר בחינם. הוא העדיף לקנות את מערת המכפלה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן