דוגמנית מאשדוד תובעת מיליון שקל: בלון בהופעה תלש לי שיער

דוגמנית שיער בת 30 שקווצת שיער גדולה נתלשה מראשה בעת הופעה של להקת "משינה ורמני"- אחת מלהקות הרוק הוותיקות ברוסיה, תובעת כמיליון שקל מהחברה שהפיקה את המופע.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מהתביעה שהוגשה  לבית משפט השלום בראשל"צ באמצעות עו"ד דותן לינדנברג, עולה כי לפני כשנה, בעת שישבה ליד אמה על כיסא בהיכל הספורט מנורה מבטחים במרכז הקהל עם הפנים לכיוון הבמה,  בלון ענק דמוי דג אשר הושלך על ידי מארגני האירוע לעבר הקהל, חלף מעליה ותלש קווצת שיער גדולה מראשה.

מיד אחרי התאונה, היא פונתה על ידי אמה לביתה כשהיא בסערת רגשות, כאובה וסובלת מטראומה פיזית ונפשית. למחרת פנתה  לקופת החולים "מכבי"  כשהיא סובלת מקרחת מוקדית בגודל כ-5 ס"מ בקדקוד, לחץ נפשי, חרדה, בכי וכאבי ראש. כמה ימים אחר כך בקופת החולים הפנו אותה  לרופא פסיכיאטר ולנוירולוג בשל לחץ נפשי, חרדה, בכי וכאבי ראש.

עובדת סוציאלית מטעם קופ"ח שביקרה בביתה כשבועיים לאחר האירוע, דיווחה כי בעקבות התאונה הצעירה  פיתחה מצב של לחץ, חרדה, כאבי ראש, דכדוך, ירידה בתיאבון, הפרעות שינה ופגיעה בתפקוד החברתי. זאת לאור התחושה של  פגיעה משמעותית במראה החיצוני שגורם להשלכות שליליות במפגשים חברתיים. מאז המקרה הצעירה מיעטה  לצאת מהבית ולמקום העבודה, לאחר שחוותה  אירוע טראומטי בזמן ההופעה שבמהלכה עברה חבלת ראש. בתגובה לכך פיתחה מצב חרדתי ודכאוני. 

פסיכיאטר מטעם קופ"ח קבע כי בעקבות האירוע הצעירה סובלת בין היתר מבכי, הסתגרות, תחושת כיעור, חוסר בטחון, מסתובבת עם כובע צמר לראשה, סובלת מפלאשבקים ומהפרעה בתיאבון. בסיכום נרשם כי היא סובלת מפוסט טראומה.

בא כוחה עו"ד דותן לינדנברג העוסק בתביעות בגין נזקי גוף, טוען בתביעה כי שיערה מהווה חלק משמעותי מחייה שכן היא משתתפת בין היתר בצילומי דוגמנות השיער ובעקבות הנזקים שנגרמו לה בתאונת הבלון, היא  נמנעת מהשתתפות בצילומים.

בא כוחה טוען כי מפיק האירוע נהג ברשלנות בין היתר כשלא דאג לבטיחות של קהל הצופים באירוע המוני ולא מנע השלכת בלוני ענק גדולים ומסוכנים אל עבר הקהל. בנוסף הוא לא דאג  למרווח ישיבה הולם בין הצופים אשר יאפשר מילוט במידת הצורך וגם לא כרז, התריע או הזהיר את הקהל כי יש סיכון בבלוני הענק והחפצים המושלכים לעברו.  בתביעה נטען כי  המפיק עשה שימוש  בחפץ מסוכן שהשליך לעבר הקהל ולכן לא פעל כפי שמצופה ממפיק, מארגן או מנהל אירוע סביר שאחראי על מופע מוזיקאלי.

מומחה שבדק הצעירה מטעם התביעה, קבע כי  פיתחה הפרעת הסתגלות עם הפרעה דיכאונית מתמשכת, שמתלווה במצב רוח ירוד וערך עצמי ירוד במיוחד, תוך התפרצויות בכי לעיתים קרובות.  בנוסף השינה והתיאבון שלה נפגעו והפכה מאישה מתפקדת, יצרנית ועצמאית  בעלת קשרים חברתיים, לאשה מתוסכלת  שחושבת רוב הזמן על האירוע שקרה לה. 

המומחה שבדק אותה קבע כי  היא סובלת מנכות נפשית לצמיתות בשיעור של 20 אחוזים שתגביל אותה משמעותית בתפקודה.

הצעירה תובעת מבית המשפט, לפסוק לה פיצוי עבור הפסדי שכר, פנסיה וזכויות סוציאליות, כאב וסבל, הוצאות רפואיות ועזרת צד ג'. 

טרם הוגש כתב הגנה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן