"גם כשאין מה לאכול בניווטים וכולם מתים מרעב – דרור לא נגע באוכל שהוא לא שלו"

סיירת דרור ע"ש אל"מ דרור ויינברג הי"ד, מח"ט חברון שנפל בקרב בסמטת הגיבורים בעיר פועלת זה שלוש שנים בישיבת אמית אשדוד בהובלתו של סגן אלוף במיל' מעוז שוורץ, ר"מ בישיבה ומוביל סדנאות מנהיגות בכל הארץ

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הסיירת כוללת סדרת מפגשים מעשיים ופעילויות חינוך, בהם לומדים התלמידים על פיתוח האישיות, מנהיגות והמסירות לכלל ישראל.
השבוע לכבוד פתיחת המחזור השני של הסיירת, הגיעה לישיבה בת שבע ויינברג, אמו של דרור והעבירה שיחה מעוררת השראה על המנהיגות של בנה. היא שיתפה את התלמידים ביושרה ואמינות שאפיינו אותו: "גם כשאין מה לאכול בניווטים וכולם מתים מרעב – דרור לא נגע באוכל שהוא לא שלו", היא ספרה. "הוא תמיד היה מבקש תוצאות ולא תירוצים ואומר לחיילים שו 'אין לא יכול – יש לא רוצה. גם כשהנתונים שלך נמוכים- מסיימים מצטיינים".
אורי סוויסה, תלמיד כיתה י'3: "לא ציפיתי לשיחה כזו שנכנסת לחיים האישיים שלך. לקחתי המון דברים משם, למשל איך לנהל את החיים שלי נכון, לדעת שאסור לי לוותר אף פעם. חשבתי שזו תהיה שיחה רגילה אך הפעם זו באמת הייתה שיחה שחדרה אל הלב".
הרב מעוז שוורץ: "התחושות מפתיחת המחזור השני מלוות מצד אחד בהתרגשות גדולה לאור ההצלחה של מחזור א' ויחד עם זאת אחריות גדולה לחנך ולהוביל את הנוער לגלות בתוכו עוצמות גדולות, גבורה, ומנהיגות כל זה מתוך דרכה של תורה ודרך ארץ".
הרב שלום מלול, ראש הישיבה: "עם בגרות כל התלמידים יצאו בע"ה. אבל מנהיגות וערכים היא משימה גדולה וחשובה שמוטלת עלינו כמובילי חינוך לפתח אצל הנוער. סיירת דרור היא חבורה שיצאה למסע מנהיגות משמעותי בהובלת הרב מעוז שוורץ, כדי לפתח את מנהיגי הדור הבא".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן