גם הקורונה לא תעצור את אנה זק

אנה זק, בת 19 דוגמנית, זמרת, שחקנית רקדנית וכוכבת רשת ותושבת אשדוד המשיכה להצליח גם השנה ולמרות הקריירה. בתחילת פרוץ הנגיף היא עוד טסה למילאנו שם השיקה את הטיק טוק של ׳דולצ׳ה וגבאנה׳, שהתה בבידור ומשם התגייסה לצה״ל למרות שהוצע לה את מסלול המפורסמים היא ויתרה והתגייסה גיוס רגיל לצה״ל. קבלו את אשת השנה בקטגורית יופי ואופנה

צילום: תום סיימון
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אנה זק מאשדוד הפכה בחמש השנים האחרונות מנערה אלמונית מאשדוד לסיפור הצלחה בין לאומי. זק נולדה ב- 12‪.‬3‪.‬2001 בשם אנה קוזנקוב בסוציו שברוסיה. בשנת 2010 עלתה המשפחה ארצה לאשדוד. אנה השתלבה בעיר. היא למדה במקיף ח׳ ובמקביל ללימודים היא פרצה בסערה לחיינו.
זק (שם הבמה שלה) היא דוגמנית, זמרת, שחקנית, רקדנית וכוכבת רשת. יש לה מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות. למרות היותה כוכבת מצליחה היא נשארה צנועה. תמיד עבדה קשה אם בלימודים בהם הצטיינה ואם בעשייתה.
זק התפרסמה בשנת 2014 בגיל צעיר כאשר הופיעה בעונתה השנייה של הריאליטי ״הבנים והבנות״ בערוץ הילדים. היא ניחונה ביופי ובכישרון רב אבל גם בחריצות רבה. בין יתר עשייתה היא הופיעה במיזמים ובפרסומות של חברות ומותגים בארץ ובעולם.
זק הוכיחה שהיא לא רק דוגנית מצליחה, רקדנית ושחקנית אלא שהיא זמרת מצליחה. את הסינגל הראשון שלה הוציאה באוגוסט 2017 ומאז היא לא מפסיקה לשיר. באוגוסט השנה היא הוציאה את השיר ״קוביות״ ביחד עם סטטיק ובן אל. בשנת 2020 סגרה מעגל כשהחלה להנחות את התוכנית ״הבנים והבנות״ לצד עודד פז ובן זיני.
זק, שאביה ממשפחה יהודית אך אמה לא, חשה מחוייבות לארץ. ולמרות ההצלחה חובקת עולם, הבית שלה הוא ישראל.
גם משבר הקורונה לא מונע ממנה להמשיך ולהצליח. ממש בפרוץ המשבר היא טסה לשבועיים למילאנו שבאיטליה אחרי שנבחרה להשיק את הטיק טוק של דולצ׳ה וגדאנה מעצבי העל של עולם האופנה. לאחר ששבה ארצה היא נכנסה לבידוד לשבועיים. בסיומם היא עלתה על חקי והתגייסה לצה״ל. למרות שהוצע לה את מסלול הגיוס לכוכבים זק ויתרה ובחרה להתגייס לגיוס רגיל לצה״ל ולתרום את חלקה. זק בזוגיות עם הזמר רועי סנדלר. כמו כן, היא מהווה מקור הערצה והשראה לבני הנוער בשל כישרונה ולצד ערכיה. ומהווה מקור גאווה לתושבי אשדוד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן