גם בחום הכבד והלח: גלית סויסה דוורת באשדוד מחלקת דואר כרגיל לתושבים

גלית עובדת כדוורת מזה 24 שנה ומספרת כי מדי יום היא אחראית על חלוקת דואר וחבילות בשכונה י"ז בעיר, צועדת קילומטרים רבים במהלך יום העבודה. גם בימי השרב החמים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

 חום חודש אוגוסט וימי השרב הכבד כבר כאן ומשנה לשנה יותר חם ולח . כשכולם משתדלים להיות במקום מוצל וממוזג  ישנם רבים הנמצאים בחוץ בשמש הקופחת כחלק משגרת עבודתם.

בחברת דואר ישראל עובדים מעל 1,000 דוורים המחלקים דואר וחבילות בכל רחבי הארץ, מדן ועד אילת, בכל תנאי מזג אויר, בחום הכבד וגם בימי גשם וקור עז.  גלית סויסה  היא  חלק ממערך הדוורים באשדוד.

גלית  עובדת כדוורת   מזה 24  שנה ומספרת כי מדי יום היא אחראית על חלוקת דואר וחבילות בשכונה י"ז בעיר, צועדת קילומטרים רבים במהלך יום העבודה.

"אני אוהבת את עבודתי בשטח, שמחה לקום בבוקר ולצאת לעבודה, נעים לעבוד במרחבים הפתוחים ,ללכת ברחובות, לפגוש אנשים , לא להיות סגורה  כל היום במשרד ולתת שירות לתושבים שמאוד מעריכים את המאמצים שאנו משקיעים בכל תנאי מזג אויר" אומרת  גלית .

"אמנם לא קל לעבוד בתנאי שרב כבדים ובשעת הבוקר נמדדו באשדוד 35 מעלות, משתדלים לצאת לחלוקה מוקדם, שותים הרבה מים  משתדלים לצנן את הגוף, לעשות עצירות קצרות למנוחה בצל  ומבצעים את חלוקת הדואר היומית.

מחמם את הלב  שאכפת לתושבים המרבים להציע שתיה קרה ,קרטיבים ופירות במהלך החלוקה ,בהחלט עוזר לבצע את העבודה בשמחה על הצד הטוב ביותר, לטובת תושבי העיר אשדוד".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן