גל עזיבות משמעותי בהפועל אשדוד בכדוריד

אחרי שהקפטן עמרי קושמרו, עזב את הקבוצה לאחר 17 שנה, ניבו לוי ואורן מאירוביץ' עזבו את הקבוצה: "פרידות הן לא דבר כיפי"

״5 שנים שבהן צמחתי ביחד עם המועדון״. ניבו לוי עוזב. צילום: דוברות הפועל אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הפועל אשדוד בכדוריד רשמה העונה ירידת מתח, אחרי שזכתה בשורה של תארים בשלוש השנים האחרונות, העונה הקבוצה סיימה ללא תואר. בשבוע שעבר, עמרי קושמרו, קפטן הקבוצה ומי ששיחק בה ב-17 השנים האחרונות הודיע כי הוא עוזב למכבי ראשון לציון. השבוע, הקבוצה נפרדה מעוד שני שחקנים משמעותיים נוספים בדמותם של ניבו לוי ואורן מאירוביץ.

במועדון הודיעו בתחילת השבוע על פרידה מהשוער אורן מאירוביץ': ״הוא היה שותף לזכייה ההיסטורית בגביע ווינר-שופטים ב-2015. בשנייה, בזכייה בגביע המדינה ב-2023. שתי קדנציות של שנתיים כל אחת, שבהן הוא הוא הותיר חותם. בחיוך. בתשוקה. ביכולת – אז היידה אורן, תודה לך, ומאחלים בהצלחה בהמשך הקריירה".

מאירוביץ' עצמו הוסיף: "לא פשוט לעזוב בית כמו אשדוד. כשחתמתי לפני שנתיים הייתי בטוח שאשחק כאן עד סוף הקריירה, אבל לצערי דברים לא הסתדרו ופרידות זה חלק מהספורט, אני מאושר שהייתה לי הזכות להיות חלק מהזכייה בגביע המדינה בעונת 22-23, התואר המשמעותי הראשון שלי. אני לוקח חוויות, חבורויות, משחקים ורגעים שיישארו איתי לנצח. אני מאחל בהצלחה למועדון. תמיד תישארו בליבי".

״לא פשוט לעזוב בית כמו אשדוד״. השוער אורן מאירוביץ' (צילום: דוברות הפועל אשדוד)

מוקדם יותר, המועדון הודיע כי גם ניבו לוי נפרד מהמועדון והצטרף לעמרי קושמרו במכבי ראשון לציון, לאחר 5 עונות בקבוצות שכללו מאות שערים. ניבו לוי: "קשה לסכם תקופה כזאת במועדון שהראה לי שהוא בית מהרגע שהגעתי אליו. 5 שנים שבהן צמחתי ביחד עם המועדון. מרגיש כאילו נפגשנו ברגע הנכון בקריירה שלי, ובשלב של אשדוד להתפתח בתור אגודה עם אנשים מדהימים שהפכו לחברים קרובים. אחרי תקופה כזאת אני מרגיש מוכן לאתגר הבא שלי, ורוצה להגיד תודה לכל האנשים שהיו שותפים לדרך על הפרקט וגם מסביבו. אני עוזב מועדון אבל תמיד נשאר במשפחה".

במועדון סיכמו ואמרו: "פרידות הן כאמור לא דבר כיפי, אבל יש לנו את הזכות להיפרד מדמויות שהיו כל כך מזוהות ומחוברות – ותרמו, ומעל הכל זו דרך המועדון ותרבות ספורט, שהופך אותו למי שהוא. תמתינו בסבלנות, כי יהיו גם בהמשך גם בשורות מעניינות על הסגל החדש שנבנה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן