גלבר על דו"ח הזיהום: "כראשת עיר אני מתכוונת לשים סוף להפקרות הזאת"

"האוויר באשדוד מזוהם ומסכן את הבריאות שלנו – חייבים לעצור את הטירוף הזה" טוענת המועמדת לראשות העיר אשדוד עו"ד הלן גלבר בעקבות דוח פליטות זיהום האוויר שפרסם היום המשרד להגנת הסביבה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לדברי עו"ד הלן גלבר "תושבי אשדוד נושמים זיהום אוויר מסרטן היה צריך להרעיד את האדמה עליה עומד בניין העירייה. זו סכנה ברורה ומוחשית שמאיימת על הבריאות של תושבי ותושבות העיר – ובמקום שהנהגת העיר תילחם על מנת לצמצם אותה למינימום האפשרי היא פשוט הזניחה אותה והפקירה את כולנו.

בכל מקום מתוקן נבחרי ציבור שבמשמרת שלהם התרחש המחדל הזה היו הולכים הביתה עם כרטיס בכיוון אחד.

אבל במקום זה הם נשארים על הכסא שלהם וממשיכים להזניח את הנושא עד לרמה שאשדוד הפכה למזוהמת יותר ממפרץ חיפה ואזורי תעשייה אחרים.

זה עולה לעיר מיליונים באופן ישיר, ועוד יותר באופן עקיף בעבור התחלואה הגבוהה שהמצב הזה מוביל אליו. ואם כל זה לא מספיק – המצב הזה הולך להחמיר כשיזרמו לכאן חומרים מסוכנים ממפרץ חיפה. "

עוד אומרת גלבר:"כראשת עיר אני מתכוונת לשים סוף להפקרות הזאת. במשמרת שלי אשדוד לא תהיה פח האשפה של מדינת ישראל. אני אלחם ואמנע כל מהלך שיפגע בבריאות של תושבי אשדוד – מול כל שר ומול כל ממשלה. זה התפקיד הבסיסי של ראשת עיר ולא אתפשר על שום דבר פחות מזה"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן