גלבר: עיריית אשדוד נכשלה במבצע "מחשב לכל ילד"

חברת מועצת העיר פנתה אל יחיאל לסרי בדרישה לקבל תשובות על אופן ההתנהלות בחלוקת המחשבים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חברת מועצת העיר אשדוד הלן גלבר פנתה אל ראש העיר יחיאל לסרי ודרשה לבדוק את התנהלות מבצע "מחשב לכל ילד".

"לדאבון הלב, הסתבר כי שוב אתה מטעה את התושבים – ומהבדיקה עולה כי החלוקה טרם החלה ושאין בכוונת העירייה לספק מחשב לכל ילד – וזאת למרות הבטחותיך והצהרותיך", כתבה גלבר.
"מגבלות מגיפת הקורונה מחייבת פתרונות ללמידה מרחוק. על מנת ליישם זאת נדרש כי לכל ילד בעיר יהיה מחשב. מצב שאין מחשבים ברשות התלמידים, ייצור פערים לימודיים ופגיעה מתמשכת הן בפן הריגשי והן בפן הלימודי.  הפגיעה המתמשכת תקשה על התלמיד לצמצם בהמשך את הפערים.      

"לאורך מספר שנים, הינך מצהיר, מעל כל במה  ובמה- מחשב לכל ילד באשדוד. תמוה בעיניי מדוע שנים כה רבות טרם הצליחה מערכת החינוך לדאוג, לבדוק ולבחון מה בדיוק המצב – איך יתכן כי לאחר למעלה מ-10 שנים טרם הצלחתם להביא, את המערכת למצב כי לכל ילד בעיר יש מחשב בביתו.

"המצב כיום, כי אין לכל ילד מחשב בבית, כפי שהבטחת מזה שנים, ולאור מגיפת הקורונה הצורך במחשב לכל ילד הינו תנאי הכרחי לאותם ילדים. שוב הניגון חוזר וביום 2 באפריל הינך מפרסם כי תדאג שלכל ילד בעיר יהיה מחשב בבית, עוד ציינת  כי אותם תלמידים שאין ברשותם מחשבים – "..אינם משתתפים בשל כך בלמידה מרחוק"  – אדגיש, כי דבריך מטרידים מאוד והיה מצופה ממך כי תטפל בנושא באופן מידי וללא כל דיחוי. 

"למרות הודעה מטרידה זו, שוב ביום 19 באפריל אתה מודיע באופן ברור כי "החל מהיום, יחולקו מאות מחשבים לתלמידי אשדוד שאין מרשותם מחשב ו/או אינטרנט בבית על מנת להסתגל למצב החדש".

"לאור פניות של  תושבים רבים אליי כי לא קיבלו מחשבים למרות הבטחות חוזרות ונשנות של העירייה, החלטתי לבדוק את הנושא. ולדאבון הלב, מסתבר ששוב הינך בוחר להטעות  את התושבים – החלוקה טרם החלה!!!  מדובר ברשלנות, הפקרות ובפגיעה משמעותית באותם תלמידים – נשאלת השאלה, כראש עיר, איך אתה ישן בלילה? כאשר אתה מודע, לפחות מ-2 באפריל שאותם תלמידים לא יכולים ללמוד. 

"עוד, דבר מטריד, שעולה מהבדיקה שערכתי, כי בניגוד להצהרותיך,  אין בכוונת העירייה לספק מחשב לכל ילד שאין ברשותו מחשב. וכך נכתב: "אף אחד עוד לא קיבל… ולא כל מי שהומלץ יקבל".

גלבר תקפה את ראש העיר ואמרה כי "השיטה של הצהרות לחוד ומעשים לחוד – אין מקומה במערכת החינוך. ילדנו הם עתידנו. מצב שבו אין באפשרות התלמידים ללמוד כי אין להם את הכלים המתאימים, למרות הבטחותיך, מזה שנים רבות, יוצר פערים לימודיים בין התלמידים, פערים שיוביל לפגיעה באותם תלמידים הן לימודיים והן רגשיים – יוביל לפגיעה בביטחון העצמי וביכולת של התלמידים להשתלב בכיתה כמו שאר חבריהם.

אני קוראת לך, לספק מידית את המחשבים לכל התלמידים שאין ברשותם מחשב בבית כפי שהבטחת– ויפה שעה אחת קודם". 
עוד דרשה מלסרי לפעול להשלמת השיעורים לאותם הילדים שנותרו מאחור דרך שיעורים פרטיים בלמידה מרחוק", וביקשה לקבל תשובות על כמות הילדים בכל בית ספר ללא מחשב, ולדעת אם לכולם סופקו מחשבים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן