גלבר: "אני ממשיכה להתרים כסף לרכישת מחשבים לנזקקים"

גלבר:"יצאתי במבצע של איסוף תרומות, שמהן יועברו 1,000 ₪ לכל משפחה שאמורה להחזיר את המחשב ואין ביכולתה להיפרד מהכסף הזה, כדי שהמחשב יוכל להישאר ברשותה"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בעקבות הדרישה של עחריית אשדוד מתוז ים שקיבלו מחשבים להחזירם יצאה חברת מועצת העיר אשדוד הלן גלבר במבצע התרמה לרכישת מחשבים לכל ילד באשדוד.

"אני רוצה להודות לכל האנשים הטובים והנדיבים שתרמו לפרויקט המחשבים אומרת גלבר.."כאמור משפחות קשות יום שקיבלו מחשב בהשאלה מהעירייה, התבקשו להחזירו תוך איום ש-1,000 השקלים שהופקדו כעירבון ילקחו מהם".

גםבר:"אני רוצה להודות לכל האנשים הטובים והנדיבים שתרמו . לצערנו יש עדיין באשדוד ילדים ללא מחשב. משפחות של עולים שלא יכולות להרשות לעצמם לקנות, משפחה של ארבעה ילדים עם מחשב אחד , או משפחות שגם מחשב אחד אין להן".

גלבר:"יצאתי במבצע של איסוף תרומות, שמהן יועברו 1,000 ₪ לכל משפחה שאמורה להחזיר את המחשב ואין ביכולתה להיפרד מהכסף הזה, כדי שהמחשב יוכל להישאר ברשותה.
אנשים טובים תרמו את המענק הממשלתי שקיבלו או אפילו חלק ממנו, וכך הצלחנו לעזור כבר ל-7 משפחות.
מי שאחראי על איסוף התרומות הוא מיכאל והוא זמין בנייד 052-4278030. הוא גם יספק קבלה על כל תרומה בכל סכום. בסוף אפרסם את כל הסכומים שנאספו בשביל ההגינות והשקיפות.".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן