גיבור השבוע: מנע מאדם להתאבד מגשר

דניאל קנדינוב מאשדוד בילה עם משפחתו בפארק לכיש, לפתע הוא הבחין באדם המנסה לקפוץ מעל הגשר שמעל הפארק. הוא טיפס אל הגשר ומנע מהאיש לקפוץ אל מותו. ביחד עם אדם נוסף שהצטרף הם החזיקו באיש עד בוא המשטרה. "אני לא גיבור. כל אחד היה נוהג כמוני"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

דניאל קנדינוב בילה עם משפחתו בפארק לכיש בבוקר יום השבת, כשלפתע הבחין כי מעל גשר סוקולוב הנמצא מעל נחל לכיש עומד אדם ומתכוון לקפוץ אל מותו. דניאל זינק וטיפס על הגשר וביחד עם בחור נוסף שהצטרף, הם מנעו מהאיש לקפוץ ודובבו אותו עד שהמשטרה הגיעה ולקחה את האיש. ״ישבנו עם הילדים והמשפחה, פתאום אני רואה מישהו עובר מעל הגדר של הגשר לצד השני, זה הדליק לי נורה אדומה״.

אתה יכול לספר בדיוק מה קרה?

"הייתי עם המשפחה בפארק לכיש, אחרי שסיימנו את כל הטיול, יש שם קיוסק בו מוכרים ארטיקים גלידות, ישבנו שם עם המשפחה והחברים. באיזשהו רגע ראינו אדם שמתקרב לגשר למעקה ועובר אותו ונמצא ממש על הקיוסק, עניין של 30 שניות שהבנאדם ניסה לקפוץ כמה פעמים הוא לא היה החלטי אבל ניסה. האחיין שלי התקשר למשטרה ובינתיים אני הגבתי והתחלתי לעלות ולטפס על הגשר ורצתי אליו ומנעתי ממנו לעשות את מה שהוא רצה".

הוא אמר לך למה הוא רוצה לקפוץ?

"הוא אמר שהחיים ממש קשים לו שהוא לא רוצה לחיות. שאלנו אותו אם הוא צריך כסף, או אוכל אם נוכל לעזור,  רק שיגיד מה הוא צריך”.

מי זה אנחנו?

"בהתחלה זה היה אני שהוצאתי אותו מזה. ולאחר מכן היה עוד בחור שעזר לי לשכנע אותו, תוך כדי השכנועים הוא עדיין ניסה לקפוץ  וביקש שנדחוף אותו, אמר לי 'דחוף אותי', ולא יכולתי לעשות את זה אמרתי לו ' יש פה ילדים שצופים בך ודואגים לך, בוא אנחנו נעזור לך. שאלנו אותו איך קוראים לו ענה אין לי שם., שאלנו אותו איפה הוא גר? אמר 'אין לי בית – ׳אני גר ברחוב' הוא אמר. שאלנו אם הוא שתה משהו או בלע כדורים הוא אמר שלא, שפשוט נמאס לו מהחיים, החיים קשים. עד שהגיעה המשטרה העברנו אותו  לחסותה”.

דניאל הוסיף ואמר "מצער מאוד שאנשים מגיעים למצב כזה. אני לא גיבור ולא מרגיש גיבור, כל אחד היה נוהג כמוני. אני רק מקווה שהאיש הועבר לטיפול ויקבל סיוע ועזרה, שחלילה לא ינסה שוב".

משטרת אשדוד: ״השוטרים הצליחו לשכנע אותו״

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה כי ״השוטרים הגיעו למקום והצליחו במקצועיות רבה לשכנע אותו לזוז מהמעקה ולהתלוות אליהם אל תחנת המשטרה, שם הועבר לטיפול הגורמים המקצועיים״.

מעיריית אשדוד נמסר בתגובה כי האדם לא מוכר לרשויות הרווחה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן