גולשי אתר אשדוד10:אתם בוחרים את שחקן חודש טבת. כנסו והצביעו

אתם בוחרים את הכדורגלן האשדודי של חודש טבת בחסות "רציה סחר ושיווק": אושר דוידה, תימור אביטן או לישי ביטון. כנסו הצביעו והשפיעו!

צילום: שמוליק דוידפור, מדיה אדומים
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לכבוד סיומו של חודש טבת ותחילתו של חודש שבט הבא עלינו לטובה, הפעם החלטנו לתת לכם הקוראים לבחור את שחקן הכדורגל האשדודי שעשה לכם את חודש טבת.

המועמד הראשון הוא כמובן אושר דוידה בן ה-20, כדורגלן הפועל תל אביב ונבחרת ישראל עד גיל 21. דוידה אחראי ישיר להתאוששות של קבוצתו בשבועות האחרונים, כאשר הדובדבן שבקצפת, הצמד המופלא שכבש מול מ.ס אשדוד בשבוע שעבר, אליו הוסיף גם בישול נהדר.

המועמד השני הוא החלוץ והסקורר הענק של הפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית. אביטן בן ה-30 לא מפסיק לכבוש והוא אחד האחראיים לכך שקבוצתו נמצאת במקום השני בטבלת הלאומית, בעמדה ממנה עולים לליגת העל. רגע השיא שלו כמובן היה השער הענק שגרם להדחתה של מ.ס אשדוד בסיבוב ח' של גביע המדינה.

מועמד מספר 3 הוא קפטן אדומים אשדוד מנליגה הלאומית, לישי ביטון בן ה-31. ביטון שנחשב לסמל של הקבוצה, הגיע לציון דרך בשבוע שעבר, כאשר כבש צמד מול רמת השרון ועלה לסך הכל 41 שערים במדים האדומים, מה שהפך אותו למבקיע הגדול בכל הזמנים של הקבוצה, שנוסדה בשנת 2015.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן