'גבעת וושינגטון' וארגון FIDF תומכים בלוחמי צה"ל

עשרות סטודנטים, לוחמי צה"ל שהשתחררו קיבלו מהמכללה האקדמית לחינוך גבעת וושינגטון מלגות לימודים בהיקף של מאות אלפי דולרים

צילום: דוברות גבעת וושינגטון
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

השבוע התקיים במכללה האקדמית לחינוך גבעת וושינגטון טקס ייחודי ומצומצם (בשל משבר הקורונה) של תכנית המלגות !IMPACT של ארגון ידידי צה"ל בארה"ב ובפנמה (FIDF) במהלכו העניקה מנהלת התוכנית, אורנה פסח, לנשיא המכללה פרופ' גדנקן אהרון, מגן הוקרה על שיתוף הפעולה ומעורבותו הרבה בתוכנית.

המגן הוענק לו כחלק מהחגיגות לציון 18 שנים לפעילות תכנית !IMPACT של FIDF. ב-18 שנות פעילותה העניקה התכנית לכ-16,000 סטודנטים מלגות בהיקף של 185 מיליון דולר. תכנית המלגות !IMPACT של ארגון ה-FIDF נוסדה בשנת 2002 במטרה להוקיר את הלוחמים על שירותם הצבאי המסור ותרומתם להגנת המדינה ובטחונה. המלגות מוענקות לחיילים משוחררים מהמערך הלוחם בצה"ל (לוחמים ותומכי לחימה) ממשפחות מעוטות יכולת כלכלית. גובה המלגה הינו $4,000 לכל שנת לימוד, כאשר כל מלגאי ממומן ע"י תורם אישי, המלווה אותו לאורך כל לימודי התואר הראשון. עד כה העניקה התוכנית מלגות ל-53 סטודנטים מהמכללה לחינוך גבעת וושינגטון בהיקף כולל של 664 אלף דולר.

נשיא המכללה האקדמית לחינוך גבעת וושינגטון, פרופ' גדנקן: "אנו רואים בכך זכות וחובה. קידום לוחמים וחיילים קרביים באקדמיה בכלל ובתחום החינוך בפרט מסייע לא רק לחיילים אלא גם למערכת החינוך שמאמצת לתוכה אנשים מסורים, תורמים בעלי כח נתינה עצום שנובע מתוך תחושת שליחות- מנהיגים. שיתוף הפעולה עם תוכנית !IMPACT עולה בקנה אחד עם חזון המכללה לפיתוח מחנכים-מנהיגים שיובילו את הדורות הבאים לחינוך, לערכים ולהישגים"
אורנה פסח, מנהלת תוכנית !IMPACT של FIDF: "כל אחד ואחת מהמלגאים שלנו בחר לבצע שירות קרבי משמעותי ולתרום לביטחון מדינת ישראל, למרות המצב הכלכלי המאתגר בבית. מלגת IMPACT! היא הדרך שלנו להצדיע להם, להוקיר להם תודה ולסייע בבניית עתידם. אני רוצה להודות לפרופ' גדנקן ולכל המכללה האקדמית לחינוך על שיתוף פעולה יוצא מן הכלל ומפגש מרגש”.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן