בת 76 תובעת מאות אלפים מעיריית אשדוד

בת 76 שנפלה ברחוב ונפגעה בעמוד השדרה תובעת מאות אלפי שקלים מהעירייה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל


תושבת אשדוד בת 76 שנפלה לאחר שרגלה נתקלה במכסה ביוב שבולט מעל פני המדרכה, תובעת מאות אלפי ₪ מהעירייה ומחברת הביטוח הכשרה המבטחת אותה. כך עולה מתביעה שהגישה לבית משפט השלום באשדוד באמצעות עו"ד דותן לינדנברג.
מהתביעה עולה כי הגברת נפגעה לפני כשנה בשעה 6:15 בבוקר לערך, בשעה שצעדה במסגרת הליכת בוקר על מדרכה ברחוב ואלוס באשדוד , כאשר לפתע רגלה נתקלה במכסה ביוב שבולט מעל פני המדרכה. כתוצאה מכך נפלה בחוזקה על הארץ ונפגעה בידיים, בכתפיים, בגב, בצוואר, באגן, ברגליים ובברכיים.
בבדיקות CT עמוד שדרה מותני וצווארי הודגמו בלטי דיסקים עם לחץ על העצב בין חוליות צוואר ועמוד השדרה באזור המותניים. כמו כן בעקבות הפציעה חשה זרמים ביד ורגל ימין ובדיקת EMG הדגימה פגיעה עצבית במותניים ובצוואר.
מומחה מטעם התביעה שבדק אותה לאחרונה קבע בחוות דעתו כי כתוצאה מפציעתה, היא סובלת מנכות לצמיתות בשיעור של 27 אחוזים בגין החבלה בצוואר והגבלה בתנועות כתף ימין
בא כוחה עו"ד דותן לינדנברג העוסק בתביעות בגין נזקי גוף, טוען בתביעה כי עיריית אשדוד התרשלה בכך שלא דאגה לסדר כראוי את מכסה הביוב המורם או את המדרכה הפתוחה להולכי רגל, באופן שלא יהוו סכנה לציבור. כמו כן העיריה לא דאגה לשילוט מתאים או לגידור המונע גישה למפגע, או לכל אמצעי אחר שהיה בו כדי למנוע את התאונה.
בת ה-76 תובעת לקבל פיצוי עבור עזרת צד ג, הוצאות רפואיות והוצאות נסיעה מוגברות.
טרם הוגש כתב הגנה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן