בת 72 שריסקה את ידה בנפילה במדרכה תובעת את קבלן התשתיות של עיריית אשדוד

בת 72 שנפלה במדרכה בשדרת הרצל באשדוד, תובעת את חברת הביטוח מגדל ואת אליקים בן ארי, חברה קבלנית שבמועד התאונה ביצעה עבודות פיתוח ושדרוג במקום

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מהתביעה שהגישה לבית משפט השלום באשדוד באמצעות עו"ד דותן לינדנברג, עולה כי  לפני כשנתיים בשעות אחה"צ, עת צעדה במדרכה ברח' הרצל באשדוד, בסמוך לתחנת אוטובוס לפני רח' שבי ציון,  נפלה עקב מרצפות רעועות ולא מקובעות שהותקנו לאחרונה.  כתוצאה מכך היא נפלה וריסקה את שורש כף ידה הימנית, ידה הדומיננטית.

בעצת מוקד טרם, היא פנתה לבית חולים תל השומר שם נמצא כי היא סובלת משבר מרוסק בשורש כף היד. העצמות הוחזרו למקומן וגובסו.  בביקורות בבית החולים מספר חודשים לאחר התאונה, נמצאה ירידה בתחושה באגודל. בקופת החולים נכתב כי היא  זקוקה לעזרה יומיומית הואיל ולאחר השבר היא לא מסוגלת לתפקד. בסיכום מטעם המכון לריפוי בעיסוק, נקבע כי  "קיימת מגבלה תפקודית משמעותית עקב כאבים. ניסיונות שונים להקלה על הכאב, כגון חימום, חבישות קובן, קנזיוטייפינג וחיזוק, לא הביאו לשינוי משמעותי. מדובר ביד ברמת פעילות גבוהה והיא מוגבלת עקב הכאב". בבי"ח שיבא נקבע כחצי שנה לאחר התאונה, כי השינוי במפרק כתוצאה מהשבר, מונע כיפוף מה שגורם למגבלה ברחצה.

עו"ד דותן לינדנברג

מומחה לכירורגיה אורתופדית, אשר בדק את הקשישה מטעם התביעה  כשנה שלאחר התאונה, קבע כי הקשישה  סובלת מפגיעה קשה בשורש כף יד ימין ומהגבלה ניכרת בהנעת שורש כף יד ימין . לדעת המומחה, כתוצאה מהתאונה הקשישה סובלת מנכות תפקודית בשיעור 25 אחוזים.

בא כוחה עו"ד דותן לינדנברג העוסק בתביעות בגין נזקי גוף, טוען בתביעה כי קבלן התשתיות שהעסיקה העירייה התרשל בכך  שלא דאג לסדר כראוי את הקרקע הפתוחה להולכי רגל, באופן שלא יהווה סכנה לציבור. בנוסף הוא  לא התקין שילוט מתאים ולא גידר האזור למניעת גישה למפגע, מה שהיה מונע את התאונה ואת הנזק הגופני והנכות הקשה. 

 הנפגעת תובעת לקבל פיצוי עבור עזרת צד ג', כאב וסבל, הוצאות רפואיות והפסדי שכר. טרם הוגש כתב הגנה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן