בת 101 מאשדוד התחסנה בזכות עובדי אגף החופים

למה להתחסן? תביטו בצילום המרגש!עובדים באגף החופים ביחד שגויסו לנשל"ט 65+ מסיעים ומלווים קשישים למתחמי החיסונים. להסעה של היום הצטרף אליהם גם תושב העיר ,משה בניזרי שהתנדב עם רכבו המותאם במיוחד לבוא ולהסיע את התושבת

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

היום בעשר בבוקר התייצבו עובדי אגף החופים ועלו לדירתה של אסתר, תושבת אשדוד בת 101, וביחד עם המטפלת הסיעו אותה למתחם החיסונים ברובע יא. וזה לא מסתיים ,הם יורדים מהרכב ,ניגשים לקבלה ומבצעים את הרישום ,לוקחים אותה לעמדת החיסון, ממתינים שתתחסן ובסיום מלווים אותה בחזרה לביתה.

הכל התחיל לפני שבועיים בה הכירו עובדי האגף את אסתר ובפעם הראשונה לקחו איתה לחיסון הראשון וכאמור שבו לקחת אותה חיסון השני .

המשלט העירוני של 65 פלוס מחייג לתושבי העיר ומציע את העזרה להסעת תושבים שאין באפשרותם להגיע למתחמי החיסונים ,חיים לבדם או לחילופין לא מצליחים לקבוע את התור. עובדי המשל״ט מבצעים את כלל הפעולות וגם מציעים הסעה לתושב/ת שאין באפשרותם להגיע .

מאיר אלבז ואלי ביטון,צוות אגף החופים המסור מסר לאחר שסיימו את ההסעה: "אנו קוראים לכולם לבוא ולהתחסן בדיוק בשביל הדור הוותיק שלנו שנלחם עבורנו וכעת אנחנו צריכים להילחם עבורם במטרה שיוכלו לחזור לשגרה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן