בתו של מנהל בית הספר "שחר" זכתה בחידון התנ"ך העולמי לנוער

רות כהן בת ה-16 ממרכז שפירא הוכרזה ככלת התנ"ך העולמית. אביה רמי וסבה יצחק עמדו בהווה ובעבר בראש בתי ספר ממלכתיים-דתיים באשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

רות כהן ממרכז שפירא, שבמועצה אזורית שפיר, הוכרזה היום (רביעי) ככלת התנ"ך העולמית. אביה של כהן, רמי, הוא מנהל בית הספר הממלכתי-דתי "שחר" באשדוד, וסבה יצחק אדרי היה מנהל בית הספר "יד שבתאי".

עשרות מתושבי היישוב הגיעו לקבל את פניה ולחגוג עמה עם שובה מירושלים, אך נאלצו לשמור מרחק בשל הנחיות משרד הבריאות.
רות היא מדריכת שבט 'מעפילים' בסניף תנועת 'בני עקיבא' ב'מרכז שפירא' ומהווה מודל ומופת לחניכיה בכל פעילותה, מפיצה את אורה ואת אור התנ"ך לחניכיה ולסביבתה.
ראש המועצה, אדיר נעמן, נפגש עם רות והוריה, חני ורמי, מיד בשובם לביתם ב'מרכז שפירא', שם חיכו להם גם חברותיה, ותושבים רבים. המפגשים המרגשים והחגיגות נחגגו השנה בצורה קצת שונה, בשל הנחיות משרד הבריאות.
"בירכתי את רות היקרה על הזכייה ועל הגאווה הגדולה שהסבה לכולנו", מסר ראש המועצה אדיר נעמן. "להוריה אמרתי שהפירות מעידים על השורשים, הטבולים במעיינות של תורה. תושבי המועצה כולה ישבו היום סביב מסך הטלוויזיה ובירכו על חוכמתה הרבה של רות".

בנוסף, שוחח ראש המועצה עם שר החינוך, רפי פרץ, שהרעיף שבחים על רות ובני משפחתה. אדיר פנה בפנייה נרגשת אל רות והוריה והבטיח כי המועצה תעשה הכל על מנת לספק לה עתיד מובטח להמשך חוכמה יתרה ובינה בכל מקום שתחפוץ. "אנו נעשה הכל כדי שנוכל לקבל עוד הישגים ועוד פריצות דרך", אמר נעמן.
אביה של רות הודה לראש המועצה על הברכות ואמר שהיא התמודדה בחידון מתוך יראת שמיים על מנת לקדש שם שמיים".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן