בשורה לחובבי הקניות בטורקיה: יחודשו הטיסות הישירות ישראל – טורקיה בחברות תעופה ישראליות

בתום פגישה מדינית מוצלחת בין שר התיירות יואל רזבוזוב (יש עתיד) לבין שר החוץ של טורקיה מבלוט צ'בושולו, נענה שר החוץ טורקי לבקשת השר רזבוזוב להחזרת טיסות ישירות של חברות תעופה ישראליות לטורקיה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לפני זמן קצר הסתיימה הפגישה המדינית בין שר התיירות יואל רזבוזוב (יש עתיד) לבין שר החוץ של טורקיה מבלוט צ'בושולו, בירושלים.
בפגישה, בה נכח גם השר לשיתוף פעולה אזורי, עיסאווי פריג', העלו הצדדים מספר רב של נושאים כלכליים ובראשם החזרת יחסי התעופה בין המדינות, אך גם התמודדות מדינות העולם כנגד תופעת האנטישמיות הגוברת. על כך אמר שר החוץ הטורקי בפגישה כי: "האנטישמיות היא פשע נגד האנושות. הטורקים לעולם לא יפגעו ביהודים. אתם יכולים להרגיש בטוחים בטורקיה".

בפגישה אמר שר התיירות יואל רזבוזוב: "הרחבת שיתוף הפעולה בין ישראל לטורקיה, והאפשרות להרחיב ולגוון את התיירות וקשרי התעופה בין שתי המדינות, בדגש על טיסות ישירות של חברות ישראליות לטורקיה – היא מטרה משותפת לשנינו. אני בטוח שבשיתוף פעולה נוכל לעודד תחרות ולהוזיל את מחירי הטיסות עבור נוסעים ותיירים מישראל ומטורקיה. שתי המדינות שלנו מעריכות את הפוטנציאל הבלתי ממומש בתחום התיירות, ואני מודה לך, שר החוץ, על המשך בחינת אפיקי שיתוף פעולה כלכליים בנושאים נוספים".

בתגובה, שר החוץ הטורקי נענה לבקשת השר רזבוזוב להחזרת טיסות ישירות של חברות תעופה ישראליות לטורקיה ואמר: "אני מסכים שיש להתחיל במו"מ כדי להגיע להסכם תעופה אזרחית בינינו. בואו נשפר את היחסים שלנו בכל תחום, וכמובן בתיירות".

בתום הפגישה שהוגדרה כטובה מאוד על ידי כל הצדדים, הזמינו השרים זה את זה להתארח שוב זה במדינתו של זה ולהעמיק את הקשר החשוב הזה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן