בשורה לאשדודים: רובע חדש יוקם בצפון העיר

בית משפט העליון קיבל הבוקר (א') את הסכם הפשרה בין עיריית אשדוד והתאחדות התעשיינים בדבר הקמתו של רובע פארק לכיש. ההסכם קובע: הקמת 2,700 יחידות דיור לצד קריית ספורט. לסרי: "ישפיע משמעותית על העיר"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי חתם לפני שלוש שנים עם המדינה על תכנית הסכם הגג באשדוד, במסגרתה יוקמו כ-30 אלף יחידות דיור ב- 16 מתחמי דיור. מינהלת הסכם הגג, בראשות אייל דוידוביץ, הוקמה במטרה לקדם את הפרויקטים הרבים, החל משלב התכנון, דרך ליווי המכרזים לשיווק הקרקעות ועד לשלב הביצוע.

אחד הפרויקטים הגדולים ביותר של הסכם הגג הוא הקמת רובע חדש בצפון העיר- רובע פארק לכיש, בסמוך לפארק נחל לכיש. בפרויקט מתוכננות להיבנות 3,000 יחידות דיור, כולן במסגרת דיור בר השגה לזכאים. העירייה קיבלה את תמיכת המשרד להגנת הסביבה, משרד הבינוי והשיכון, רשות מקרקעי ישראל ופרקליטות המדינה לתכנון הרובע.

עם זאת, פסק דין של השופט גד גדעון מיום 10.112019 ביטל את התכנית וקיבל את עמדת התאחדות התעשיינים, שהתנגדה לתכנית. אלא שראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, הורה לעירייה להגיש ערעור לבג"צ בדבר החלטה זו, הנוגעת ישירות לעתידם של צעירי העיר. לאחר ציפייה דרוכה, הדיון התקיים היום ובמסגרתו הציגו הצדדים- עיריית אשדוד והתאחדות התעשיינים, את הסכם הפשרה ביניהן, שיבטיח את קידום התכנית לטובת תושבי העיר.

ראש מינהלת הסכם הגג באשדוד, אייל דוידוביץ', אמר: "הסכם הפשרה בין עיריית אשדוד והתאחדות התעשיינים, שקיבל היום תוקף של פסק דין, קובע כי בשטח המדובר ייבנו כ- 2700 יחידות דיור. מימוש התכנית מבטיח את יישומה של התכנית המורכבת, הכוללת גם את הקמת האצטדיון החדש, העתקת מגרש האימונים וגם את הקמת השכונות המיועדות לקום ברובעים א' ו-ב', כולל קרית חלוצים בצפון העיר".

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי פרסם פוסט חגיגי לרגל הבשורה המשמחת: "פרויקט הדגל של הסכם הגג בפארק לכיש, עליו חלמנו יחד עם צעירי העיר, יוצא לדרך אחרי פעילות אינטנסיבית ומאבק עיקש שהובלתי בשנים האחרונות. הבוקר התבשרנו כי בית המשפט העליון קיבל את הצעת הסכם הפשרה בין עיריית אשדוד והתאחדות התעשיינים, בתמיכת רמ״י ומשרד הבינוי והשיכון, שנועד להבטיח את הקמתו של רובע פארק לכיש – ולמעשה הוסרו החסמים לבניית 2,700 יחידות דיור לצעירים, וקריית הספורט עם אצטדיון כדורגל בן 20,000 מושבים, היכל כדורסל עם 5,000 מושבים ובריכה אולימפית. זוהי בשורה משמחת לכל תושבי העיר ובמיוחד עבור צעירי אשדוד, בשורה שתשפיע מהותית על עתידה של העיר. נעשה ונצליח בע"ה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן