בשורה טובה לרוכשי 'שער העיר': נמצא הפתרון לאכלוס הדיירים בדירות שרכשו

הערב בישיבת מליאת בניין ערים בדיון שיזמה חברת מועצת העיר אשדוד, עו"ד הלן גלבר הציעה שהעירייה תתן טופס אכלוס במקביל להתחייבות הקבלן לשווק דירות לצעירים בפרויקט אחר בבעלותו.המשמעות כעת, הדיירים בתוך שבועיים יוכלו לקבל הדירות.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בישיבת מליאת בניין ערים בראשותו של יו"ר המליאה עו"ד גבי נדונה הצעתה של עו"ד הלן גלבר שהביאה לסיום הסאגה המטורפת לפיה כ220 רוכשי דירות בפרויקט "שער העיר" של חברת יובלים, יוכלו לקבל את הדירות שלהם.

כזכור, העירייה סירבה לתת טופס 4 לאכלוס בשל חלוקת שהייתה להם עם הקבלן. הטענה נגד הקבלן הייתה שהוא לא עמד בהתחייבות שלו לבנות 30 אחוז מהדירות לזוגות צעירים.

עו"ד גלבר שמלווה את הרוכשים במאבקם העלתה את הנושא לסדר יום בישיבה והציעה ליתן מיידית טופס אכלוס ל218 הדירות שנמכרו ואת 22 הדירות שלא נמכרו לא לתת תעודת גמר ,עד שימכור אותם דה פקטו לזוגות צעירים תושבי אשדוד. הצעה זו כך טען יו"ר הוועדה עו"ד כנפו לא יישימה שכן מדובר בפיצול היתר שייקח זמן רב.

לבסוף התקבלה ההחלטה שתצעה לחייב את הקבלן להעביר בהתחייבות לפרויקט חלופי בבעלות היזם למכירת (לא רק שיווק) בניית דירות קטנות לתושבי אשדוד .

בדיוון כאמור החליט יו"ר המליאה, עו"ד גבי כנפו לקבל ההצעה הזו כך שהיזם יחתום על התחייבות בפרויקט חלופי כולל מנגנון חדש וימסור ערבויות וערבות אישית בסך 10 מיליון שקלים. נקבע כי ההתחייבות תנוסח בתוך יומיים ע"י היועץ המשפטי ומיד עם הסכמת וחתימת היזם לתנאים החדשים תינתן תעודת אכלוס לתושבים שממתינים זמן רב להיכנס לביתם שרכשו במיטב כספם.

כעת נותר להמתין להכם שינוסח בין העירייה לקבלן, לחתום עליו ולשחרר את טופסי 4 וכך יוכלו הדיירים תוך ימים ספורים לקבל את דירותיהם.

"שמחה שהסכימו להצעה שלי לאשר תעודת אכלוס ובכך לאפשר לתושבים להיכנס לביתם שכבר זמן רב מחכים ומייחלים להגיע לרגע הזה." סיכמה גלבר.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן