בר סוויסה על הבאזר

פתיחת עונה משוגעת לעירוני אשדוד בליגה א' דרום: חזרה מפיגור של שלושה שערים במחצית הראשונה מול בני לוד, לשוויון 3:3 בדקה ה-97. סוויסה (67 ו-97) ואגמי (69 בפנדל) כבשו. המאמן אבינו: "גאה בבחורים על החצי השני". יום ראשון הבא: עירוני אשדוד – הפועל אשקלון (סינטטי, 21:15)

צילום: מדיה עירוני אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

איזה פתיחת עונה מטורפת קיבלו אוהדי מכבי עירוני אשדוד שליוו את קבוצתם לאצטדיון טוטו בלוד, למפגש מול היורדת מהלאומית בני לוד, ביום שישי האחרון, במסגרת המחזור הראשון בליגה א' דרום. קיץ שלם הם חיכו והפתיחה פתחה את התיאבון לעוד הרבה משחקים דרמטיים ואיכותיים מבית היוצר של ליגה א', הליגה השלישית בישראל שחזרה אל חיינו בענק.

עירוני אשדוד מבחינתה, הגיעה אל המשחק שזהו המשחק הרשמי הראשון שלה העונה, כאשר המפגש מול מ.ס כסייפה שהיה אמור להיערך במסגרת גביע המדינה לפני שבועיים בוטל, כשכסייפה לא מצאה מגרש לארח בו את המשחק ובעקבות כך, עירוני אשדוד זכתה בניצחון טכני והעפילה לשלב הבא בגביע המדינה, בעוד אחת מהפארסות של הכדורגל הישראלי.

הפתיחה הייתה מאוד מדאיגה עבור השחקנים שעלו בתלבושת הכחולה, מול צבעי התכלת של בני לוד, המארחת. כבר בדקה ה-26 לוח התוצאות הראה 3:0 למקומיים, אחרי פתיחה מסחררת, שחשפה את הגנת עירוני אשדוד במערומיה. בדקה ה-28 אבי אבינו הגיב למתרחש וביצע שני חילופים, כאשר שני שחקני הרכש אוראל חורב וגיורגי שלמבריזה ירדו ובמקומם נכנסו אוראל פינייה ויונתן רודינוב. החילופים לפחות עצרו את הסחף והתוצאה נשארה בעינה על למחצית, אליה ירדו החניכים של אבי אבינו חפויי ראש.

אך משהו קרה להם בהפסקה ואל המחצית השנייה הם יצאו כמו מלוע של תותח. בעיקר החלוץ בר סוויסה, שעלה נחוש להחזיר את קבוצתו למשחק וזה בדיוק מה שהוא עשה בדקה ה-67, כאשר כדור ארוך של השוער אביעד מיארה הגיע עד לסוויסה שכבש מתוך הרחבה וצימק ל-3:1.

השער נתן רוח גבית לשחקני עירוני אשדוד שכעבור שתי דקות זכו בכדור עונשין מ-11 מטרים, בנוסף לכרטיס אדום שראה שוער בני לוד, לידור כהן. דניאל אגמי ניגש לבעיטה החשובה ומול השוער המחליף של לוד, לא התבלבל ובעט כדור שטוח ומדויק שקבע 3:2.  לוד ירדה למגננה רבתי ועירוני שלחה את כל הכלים ההתקפיים שיש לה קדימה, על מנת להשיג את השוויון. שופט המשחק הוסיף 7 דקות ובדקה האחרונה של תוספת הזמן, עופר אברה, שחקן רכש נוסף, הגביה את הכדור לרחבה, סוויסה התרומם ונגח בצורה קשתית לפינה והכדור נחת בתוך הרשת של בני לוד ובכך נקבעה תוצאת המשחק שמחזירה את עירוני אשדוד הביתה עם נקודה יקרה. צמד מרשים לבר סוויסה שפותח נהדר את העונה ותוצאת 3:3 מדהימה בסיום. התוצאה הסופית הוכיחה שהעונה לעירוני אשדוד יש אופי מיוחד שבלעדיו לא הייתה מצליחה לעשות קאמבק דרמטי ומרשים כל כך. צריך לזכור שהשחקן הקדמי שקד חתוכה, עליו בנו בקבוצה שיוביל את החלק הקדמי, נפצע ויעדר תקופה ארוכה. בר סוויסה ועדן שרם ינסו לחפות על החיסרון הזה. בינתיים לסוויסה, בנו של כוכב העבר, יואל סוויסה, זה עובד נהדר ואם ימשיך ככה, עירוני אשדוד תצא נשכרת.

ואם כך נראיתה פתיחת העונה, נותר רק לדמיין מה מחכה לנו במחזור השני ביום ראשון הבא באצטדיון הסינטטי, כאשר הפועל אשקלון תגיע העירה לדרבי דרומי לוהט, במסגרת המחזור השני של ליגה א' דרום. אבי אבינו שפתח עונה שנייה כמאמן עירוני אשדוד כתב בחשבון הפייסבוק שלו אחרי המשחק: "קודם כל אני גאה בבחורים שלי על החצי השני שהם עשו וחזרו למשחק מתוצאה של 3-0. זה מראה שיש חבורת גברים שאפשר ללכת איתם קדימה. הכדורגל הוא מלא רגעי אושר ובאותה מידה גם המון רגעי משבר, אנחנו לא לוזרים בהפסדים ולא ווינרים בניצחונות. אנחנו נמדדים לאורך זמן ושם אני בטוח שיהיה בסדר. אני רוצה להודות לקהל הגדול שלנו שהגיע עודד ודחף את השחקנים בחצי השני.

יש לפנינו עונה ארוכה ומאתגרת ואני בטוח שנעשה עוד המון דברים יפים השנה. מהצד שלי ושל הצוות שלי אני מבטיח שהכל יהיה ב 100% לטובת המועדון"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן