ברדע, תן הצגה נגד באר שבע!

לאחר פגרת הנבחרות, ליגת העל החוזרת. מ.ס אשדוד וניר ברדע, המצוי בעונת מבחן, יארחו את הפועל ב"ש (שבת, 18:45) למשחק חשוב

צילום: לירון מולדבן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שבת הקרוב ליגת העל חוזרת מפגרת הנבחרות, אמנם עדיין ללא קהל, אך לפי אתרי החדשות, נראה שלא ירחק היום בו נחזור לשיגרה המבורכת בכל תחומי החיים. מ.ס אשדוד תתייצב לסוג של משחק מפתח, בו תארח באצטדיון היא', את הפועל ב"ש, במסגרת המחזור ה-6 של ליגת ה'בורסה לניירות ערך'.

אם הייתם מספרים לרן בן שמעון, שלאחר חמישה מחזורים, לקבוצתו יהיו אותן נקודות כמו האלופה מכבי ת"א והפועל ב"ש, הוא היה לוקח זאת בשתי ידיים. אלא שמכבי וב"ש לא פתחו טוב את העונה בליגה ושתיהן עסוקות במשימות האירופאיות שלהן. וזאת בדיוק ההזדמנות של מ.ס אשדוד להתגבר על ב"ש, החולקת איתה את מקומות 8 ו-9 בטבלה, ולתקוע יתד במאבק על ה'פלייאוף' העליון.

לשם כך מ.ס אשדוד תזדקק ליום מוצלח של החוליה האחורית שלה בכלל ובפרט של הבלם בן ה-24, ניר ברדע (אם יפתח). הבלם של אשדוד נכנס לעונת מפתח בקריירה שלו. על המשבצת שלו יושבים שני זרים לא פראיירים, אוואני האוגנדי וסבטקוביץ' הסרבי ובעקבות כך, ברדע לא יכול למצמץ לרגע העונה. הבלם שנולד בראשון לציון והצטרף בשנת 2015 לאקדמיה של מ.ס אשדוד היה חסר מזל במחזור הקודם, בהפסד 1-2 למכבי חיפה. בעיטה של צ'רון שרי פגעה ברגלו של ברדע, מה שהסיט את כיוון הכדור, שחדר לרשת. חצי שער עצמי, שהעיב על משחק לא רע של ברדע.

אולם, משחקים לא רעים של ניר ברדע לא יספיקו לקידום ושיפור הקריירה שלו. עליו להיות ממוקד, לשמור על מקצועיות ולנסות להנהיג את החלק האחורי של אשדוד בצורה צנועה ושקטה. הבלם הגבוה של מ.ס אשדוד, שהבקיע 4 שערים במדיה (בסך הכל 90 הופעות) נמצא בעונת מבחן. אם נפשו חפצה להישאר בליגת העל, עליו להעלות את רמתו ואין זמן טוב יותר מהמשחק הקרוב, בכדי לגרום לרן בן שמעון להאמין בו ולהפכו לבלם הבכיר של מ.ס אשדוד.  

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן