בראש של ניר

מ.ס אשדוד ניצחה את עירוני קרית שמונה בתוצאה 0-1 במסגרת המחזור ה-19 של ליגת ה'בורסה לניירות ערך'. רק 400 צופים הגיעו לאיצטדיון היא'. ברדע כבש בנגיחה במחצית הראשונה. ברדע: "זה סופר כיף״. בשבת: משחק חוץ מול האלופה מכבי ת"א (19:50, איצטדיון בלומפילד)

צילום: טל אקוקה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שבת האחרון אירחה קבוצת מ.ס אשדוד את עירוני קרית שמונה והצליחה לגבור עליה בזכות שער נגיחה יקר של ניר ברדע בדקה ה-32. זאת הייתה הפעם הרביעית העונה שמ.ס שומרת על רשת נקייה ועל כך מגיעות כל המחמאות להגנה שלה, שעזרה לה לברוח מהתחתית ואולי לחזור לחלום על הפלייאוף העליון. רוני אוואט היה ביציע וראה שוב את אלי לוי מנהל את המשחק על הקווים ומקבל הרבה אהבה מהשחקנים. בשבוע הבא אוואט אמור לחזור ויהיה מעניין לראות איך הקבוצה תסתגל לשינויים הרבים בעמדת המאמן.
המשחק התקיים באווירה של אימון, היות ורק 400 אוהדים/ מקורבים/מוזמנים הטריחו עצמם לאיצטדיון היא' בכדי לראות משחק שלא התעלה לרמה גבוהה. אחד מיושבי היציעים היה גם המאמן הלאומי, אנדי הרצוג, שהגיע לצפות במוחמד כנעאן (שנכנס כמחליף בדקה ה-84) ובשלומי אזולאי. אשדוד שהייתה טובה יותר, שוב פתחה עם יצחק אספה בהרכב, אליו הצטרף גם דודי תירם הבלם, שהציג יכולת טובה בהגנה. אך מעל כולם בלט ניר ברדע, הבלם בן ה-23, שמלבד השער שכבש, הנהיג את ההגנה וסיפק משחק יוצא מין הכלל.
המחצית הראשונה הייתה בשליטה של המארחת, שהגיעה למספר מצבים קורצים מול השער של גד עמוס, שוער קרית שמונה. כבר בדקה הראשונה יעקב בריהון, שגם פתח בהרכב מצא במסירת עומק נפלאה את דין דויד שבעט מתוך הרחבה בנגיעה למסגרת, אבל גד עמוס, השוער האורח היה במקום והדף לקרן. בדקה ה-16 שוב בריהון מצא את דין דויד שנבלם אצל השוער ועל הריבאונד עט שלומי אזולאי וירה את הכדור למשקוף והחוצה. כעבור 10 דקות הלחץ של אשדוד נמשך ואספה פרץ מימין, העביר כדור רוחב לבריהון שבעט חזק מזוית קשה ושוב עמוס היה במקום והדף לקרן. בדקה ה-32 הלחץ נשא פרי כאשר אשדוד זכתה בקרן, אותה הגביה בצורה מדוייקת שלומי אזולאי. ניר ברדע היה פנוי, התרומם נהדר ונגח בחוזקה לפינה את השער היחיד במשחק. שער שני העונה לברדע ובישול חמישי לאזולאי, אשר היקנו לקבוצתם יתרון מוצדק וחשוב מאין כמותו. זאת גם הייתה תוצאת המחצית, שהייתה אחת הטובות של מ.ס העונה.
במחצית השנייה האורחת התעוררה והתחילה לסכן את השער של משפתי. בדקה ה-54 איסמעיל ריאן הקיצוני של האורחת בעט ממרחק, אך הכדור פספס במעט את המסגרת. כעבור 7 דקות החלוץ יואל אבוחצירא עבר את דודי תירם ובעט חזק ממצב טוב, אבל הכדור שלו הלך החוצה. בדקה ה-60 דודי תירם נגע בכדור בידו בתוך רחבת אשדוד, אבל שופט המשחק לירן ליאני, שנעזר במסך, הורה להמשיך, בהחלטה שגויה מפני שלאורחת בהחלט הגיע פנדל. כעבור 7 דקות אספה נגע בידו ברחבה וליאני שוב התעלם מכך שלא בצדק וקרית שמונה שוב קופחה. בדקה ה-75 שוב ריאן היה פנוי ומ-18 מטרים הוא בעט החוצה את ההזדמנות הכי טובה שהייתה לקרית שמונה במשחק. כעבור דקה נכנס לשחק בשורות מ.ס אשדוד הקיצוני שגיב יחזקאל, במקומו של יקוב סילבסטר. יחזקאל הכניס הרבה מהירות להתקפת אשדוד, הגיע לכמה מצבים, אך החמיץ שוב ושוב. בדקות הסיום אשדוד המשיכה לשלוט וקרית שמונה לא הצליחה להגיע למצבים. בסיום: 0-1 וניצחון מוצדק למ.ס אשדוד שמצליחה לסבך את קרית שמונה בתחתית ולברוח משם בעצמה.

עם הפנים למכבי ת״א

במחזור הבא תצא אשדוד למשחק החוץ הכי קשה שקיים, באיצטדיון ׳בלומפילד׳, מול מכבי ת"א, אלופת המדינה.
בסיום אלי לוי המאמן הזמני היה מרוצה מאוד ואמר: "זה 1-0 גדול. זה בדיוק מה שהיינו צריכים. זה ניצחון גדול כי האנשים הבינו והפנימו ושמרו ויש לזה משמעות גדולה. לפעמים 1-0 קטן שווה 3-0 גדול. הקבוצה הזו היא לא שלי. היא של רוני. אני פה לעזור לו ולקבוצה להיות יותר טובה. מקווה בשביל רוני שהוא יהיה על הקווים. ברדע עשה משחק טוב. כל ההגנה עשתה משחק טוב. זה התחיל בהגנה, עד אחרון השחקנים."
כובש השער ניר ברדע הוסיף: "זה סופר כיף לכבוש. זה לא רק אני, זה גם החברים שלי שעבדו ונתנו מעצמם. כיף גדול. אנחנו שחקנים מקצועניים שנותנים הכל בכל משחק ובכל אימון ורוצים להתקדם. שמח שניצחנו היום."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן