הערב בקשת 12 :עונה חדשה "השוטרים" בכיכובו של שלומי יפרח מאשדוד

יש למה לצפות. הערב פרק 1 עונה 2 של הסדרה המצליחה "השוטרים" בהשתתפות השחקן מאשדוד שלומי יפרח שקיבל ביקורות מדהימות במשחק שלו בעונה הראשונה כראש ארגון פשיעה גדול. יפרח:" מצפה עונה מטורפת ומושקעת"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"זו תהיהמעונה מטורפת והפרק הראשון גם יהיה ממש דרמטי" כך אומר שלומי יפרח הכוכב של הסדרה המצליחה. יפרח משחק את ראש ארגון הפשע בצפון מאור עזרא שנמצא בעיצות עם השוטרים. הערב ב12 הפרק הראשון

בשבוע שעבר התקיימה הפרימיירה של העונה השנייה "השוטרים" הסדרה המצליחה בכיכובו המדהים של החן העולה מאשדוד שלומי יפרח. "הייתה ההתרגשות בשיאה!. היה פשוט כיף ומדהים ועמוס בחוויות ואנשים טובים! תכף העונה השנייה אצלכם במסך עוד לא יודעים מתי אבל זה יהיה ממש בקרוב.. כמה שהקיץ הזה יהיה לוהט אתם לא מבינים בכלל!." סיפר שלומי.

השוטרים היא דרמת פשע משטרתית ישראלית שעלתה לשידור ב-25 בינואר 2021 ומשודרת בקשת 12. את הסדרה יצרו רותם שמיר ויובל יפת. ביים אותה רותם שמיר והתסריטאי הראשי הוא יובל יפת. הסדרה צולמה ברובה בצפון הארץ ובנהריה, הסדרה נכתבה בהשראת פרשת השוטרים הנוקמים, כאשר בתחילה שם הסדרה היה "השוטרים הנוקמים".[

אלון שנהב (צחי לוי), מצטיין שמוצאו מנהריה ועבר לתל אביב-יפו מתבקש לחזור לעיר מולדתו ולתפקד שם כקצין בילוש במשך שנה. כשהוא חוזר הוא מגלה שבעיר פועל ללא הפרעה, ארגון הפשיעה של מאור עזרא (שלומי יפרח). אלון מבין שעל מנת להילחם בעזרא, ראשית עליו לשקם את מעמדם הציבורי של השוטרים בעיר.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן