בעקבות לחץ ההורים והשבתת בית ספר שחר: עיריית אשדוד תתגבר בעוד מאבטחים את בית הספר

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ליבי יור ועד הורי בית ספר שחר שהושבת היום בעקבות דרישתם לעוד מאבטחים מחזירים מחר את הלימודים ונותנים לעיריית אשדוד זמן למלא ההבטחה.

"אחר שיחה עם מאיר יו ר ועד הורים עירוני הוחלט שבית ספר שחר בראש הרשימה לקבלת מאבטח נוסף אי לכך אנו מפסיקים את ההשבתה והילדים חוזרים ללימודים כרגיל" הודיעה ליבי להורים והדגישה:"מעבר לכך מחר או מחרתיים אנו אמורים לקבל את המאבטח ניתן לעיריית אשדוד זמן עד יום ראשון כולל כדי ליישם את דרישות ראש העיר. במידה ולא נקבל מענה יום שני *משביתים את הלימודים שוב".


ובתוך כך ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי פרסם כי במצב שקיים הבוקר, בהשתתפות נציגי הגופים בועדת מל"ח – משטרת ישראל, ראשי המכלולים, אגף הביטחון העירוני, מנהלי המוקד העירוני, ההנדסה, החינוך וועד ההורים העירוני – התקבלו ההחלטות הבאות:
▪️רמת הכוננות של כל גופי העיריה להפעלה מיידית, תהיה ברמה הגבוהה ביותר, תוך הפעלת כל גורם אפשרי להגברת תחושת הביטחון בעיר – אנשי אגף הביטחון, מאבטחים של חברות שמירה, עובדי עירייה, פעילי מנהלות ומתנדבים, כלל עובדי התפעול עם אפודים, ומיקוד הפעילות במרכזי קניות ובילוי, ומוסדות חינוך.
▪️תוספת של שני מאבטחים לכל מוסד חינוכי השוכן ליד אתר בניה, לצד תגבור מיידי של הביטחון והסיורים סביב כלל מוסדות החינוך בעיר (24/7).
▪️סיוע למשטרה בטיפול בשב"חים (שוהים בלתי חוקיים) והרחקתם מהעיר.
▪️ הפעלה מלאה של מערך המצלמות של ״מוקד רואה״ במוקד העירוני, כפעילות משלימה לביקורת הכניסות והיציאות מהעיר ע״י מחסומי משטרה, במוסדות חינוך ובמרכזים הומי אדם.
▪️ביקורת יומית של המשטרה והעירייה בכל אתר בניה על מצבת העובדים, כדי לוודא שכולם עם רשיון, ודרישה מהקבלנים להציב מאבטח מטעמם.
▪️הגברת האבטחה בבית העלמין במהלך לוויות ובייחוד בראש חודש ניסן, בו רבים עולים לפקוד את יקיריהם.

הורים ותושבים יקרים, נקלענו למצב אשר יכול להימשך זמן רב ואני מבין את דאגתכם. היום ביטלנו את השוק והוריתי לבצע כל שניתן על מנת להעניק את המעטפת הבטחונית הנדרשת בכל העיר, בדגש על מוסדות החינוך והמרחב הציבורי. אנא, גלו עירנות ודווחו למוקד העירוני 106 או למוקד 100 על כל חשד או חשוד. אם ברצונכם לסייע ולהתנדב אתם מוזמנים להודיע למוקד העירוני. זו העת לגלות את כוחה וחוסנה של אשדוד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן