בעקבות התפשטות האומיקרון: כללית מתגברת את מערך מתחמי החיסונים באשדוד

לנוכח מגמת העלייה במספרי מקרי הקורונה והעלייה במקדם ההדבקה בימים האחרונים כללית מחוז מרכז יוצאת במבצע חיסונים נרחב בזמינות ובנגישות כולל בסוף שבוע

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לדברי ארז לוי, מנהל מחוז מרכז בכללית: "המאמצעים כרגע הם לדחות ככל שניתן את ההתפרצות אצלנו כפי שקורה באירופה עם זן האומיקרון. קצב ההכפלה של האומיקרון גבוה מאוד וכבר מספר המקרים של האומיקרון בארץ הוכפל. השבועיים הקרובים הם קריטים במטרה לאפשר ליותר אנשים להתחסן בבוסטר ובחיסוני הילדים. חשוב להבין כי ההגנה מתקבלת כחודש ימים אחרי קבלת החיסון ולכן מומלץ להתחסן בהקדם כדי להיות מוגנים."

לדברי ד"ר מאיה רוזן, מנהלת רפואית במחוז מרכז כללית: "החיסון מספק הגנה מפני מחלה קשה והכלי שיש בידנו להבטיח המשך פעילות המשק ושמירה על השגרה. בשבוע האחרון אנו רואים עלייה של כ-30% בקצב ההתחסנות בקרב חיסוני הילדים ועליה של כ- 25% בקרב מקבלי מנת החיסון הראשונה ומנת הבוסטר. בכללית התחסנו עד כה למעלה מ-77,000 ילדים בגילי 5-11, המספר הכי גבוה מבין הקופות".

חתונה אנוכלשווילי, מנהלת סיעוד במחוז מרכז כללית, מוסיפה כי "הקורונה היא לא החזית היחידה שמערכת הבריאות מתמודדת איתה. השנה בניגוד לשנה שעברה יש שפעת. אנו רואים עליה גם במחלות בדרכי נשימה העליונות, תחלואה זו כבר עכשיו מורגשת בבתי החולים ובמרפאות הקהילה. ניתן להתחסן בחיסון השפעת יחד עם חיסון הקורונה בו זמנית ללא צורך בהמתנה בין שני החיסונים, ממליצה לנצל הזדמנות זו במוקדי החיסונים".

כללית מפעילה 9 מוקדי חיסונים ברחבי העיר אשדוד,לתיאום תור ניתן לפנות לאתר או אפליקציית כללית ובאמצעות מוקד 2700*.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן