בן 76 ששבר הירך תובע כמיליון ש"ח מבעלי הדירה ששכרה בתו

תושב אשדוד בן 76 ששבר את הירך בגינת הבית ששכרה בתו באשדוד, תובע כמיליון ש"ח מבעלי הדירה לאחר שמעד תוך כדי הובלת מנגל. כך עולה מתביעה שהגיש לבית משפט השלום באשדוד באמצעות עו"ד דותן לינדנברג

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מהתביעה שהוגשה גם נגד חברת הביטוח שביטחה את הבית, נטען כי בחודש נובמבר האחרון, בעת שבתו שהתה בחו"ל, הוא הגיע לדירה ששכרה ברחוב אלכסנדר זייד באשדוד, כדי לוודא  שהדירה במצב תקין. כשיצא לגינת הבית החליט להעביר את המנגל לאזור מקורה מחשש שיירטב בגשמי החורף.  הקשיש הרים את המנגל והחל לצעוד עימו לאורך שביל צר אשר בתוואי שלו ישנה גדר נמוכה אשר יוצרת פער גבהים מסוכן. בשל מעבר צר ולא בטיחותי ובעקבות קרבת דלת לגדר הנמוכה, רגלו נתקעה באבן שפה ובאריח שבור ונפל. בתוצאה מהנפילה שבר את הירך ואחת מאצבעות יד ימין.

מאז התאונה הוא מתקשה  לעמוד ולהתהלך ועל כן נעזר בהליכון. מומחה מטעם התביעה קבע כי הקשיש סובל מנכות לצמיתות בשיעור של 35 אחוזים בשל הגבלה ניכרת בתנועות ירך ימין עם ירידה בתפקוד וכאבים בהנעת הירך. לפני התאונה הקשיש הועסק כעובד נקיון במחסן ורופא תעסוקתי קבע כי בעקבות התאונה,  נאסר עליו להרים משאות כבדים, לכופף הגב, לעמוד  ולהתהלך ממושכות.  לאור זאת, הוא קבע כי הקשיש אינו כשיר יותר לעבודתו כעובד ניקיון והמליץ על פיטוריו ומיצוי זכויותיו.

לטענת בא כוחו, עו"ד דותן לינדנברג העוסק בתביעות בגין נזקי גוף, השביל כולל מעבר צר, לא בטיחותי ומסוכן, שיש בו  פערי גבהים, מה עוד שקרבת הדלת לגדר הנמוכה יוצרת מעבר צר שקשה לעבור בו. לכן לטענתו, בעלי הבית התרשלנו בין היתר בכך שלא זיהוי מראש את הסכנה, לא תיקנו האריח השבור, לא תכננו  שביל בטיחותי,  לא מנעו  הגישה והשימוש בשביל, כל עוד לא תוקן הליקוי המסוכן וגם לא עשו דבר למנוע התאונה.

הקשיש תובע לקבל פיצוי עבור  הפסדי שכר ופנסיה, עזרת צד ג', הוצאות רפואיות, כאב וסבל. טרם הוגש כתב הגנה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן