בן 16 תובע כ-150 אלף ש"ח לאחר שנפגע פעמיים בתוך חמישה חודשים בברכו במשחקי כדור

בן 16 מאשדוד שנפגע בברכו בחודש מאי 2020 במשחק כדורעף באחד המקיפים בעיר וכעבור חמישה חודשים נפגע שוב באותה ברך בעת משחק כדורגל בחוף הים, תובע כ-150 אלף מהביטוח. כך עולה מתביעה שהגיש לבית משפט השלום באשדוד באמצעות עו"ד דותן לינדנברג נגד ביטוח איילון שביטח אותו בפוליסת תאונות אישית תלמידים ונגד חברת הראל, שביטחה אותו במסגרת פוליסת תאונות אישיות פרטית

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בתביעה נטען כי בחודש מאי שנה שעברה במהלך שיעור ספורט בזמן ששיחק כדורעף, נחת על הרגל בצורה לא נכונה וסובב את ברך שמאל. הוא פונה באמבולנס לבית חולים אסותא באשדוד,  שם אובחן כי הוא פרק את הפיקה בברך שמאל. כעבור חמישה חודשים בעת ששיחק כדרגל עם חבריו בחוף הים, נפצע שוב בברכו  השמאלית והגיע למיון בבי"ח אסותא בעיר. הפעם אובחן כי הוא סובל משבר בעצם הברך ומפריקה זמנית של הפיקה.

גם לאחר שעבר ניתוח בברך,  מומחה אורתופדי מטעם התביעה קבע בחוות דעתו כי עד היום הנער נותר עם נכות לצמיתות בשיעור של  20 אחוזים, בגין אי יציבות והגבלה ניכרת בתנועות ברך שמאל,  הגורמת לפגיעה בתפקודו.

תקרת הפיצוי עבור נכות לצמיתות בשיעור של 100 אחוזים בפוליסת תאונות אישיות תלמידים עומדת על 395 אלף ש"ח, לכן הנער תובע מחברת איילון פיצוי של כ-80 אלף ש"ח עבור 20 אחוזי נכות. בנוסף הוא תובע פיצוי של כ-60 אלף ש"ח מביטוח הראל, שם היה מבוטח באופן פרטי בפוליסת תאונות אישיות.

טרם הוגש כתב הגנה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן