במקום תחנת המשטרה הישנה: 200 יחידות דיור לצעירים

ועדת ההיגוי המשותפת לעיריית אשדוד ומשרד הבינוי והשיכון אישרה תקציב לתב"ע להקמת 200 יחידות דיור בשטח של תחנת המשטרה הישנה ברובע ה' בעיר

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תחנת המשטרה החדשה באשדוד, הכוללת את מטה מרחב לכיש, נחנכה לפני למעלה מחמש שנים ברובע י'. מתחם תחנת המשטרה הקודם, לרבות המבנה ברובע ה', נסגר לחלוטין ונאסרה אליו הכניסה. עם זאת, המקום יועד כבר שנים לפרויקט בניה לטובת תושבי אשדוד.

לאחרונה, במסגרת ועדת היגוי משותפת לעיריית אשדוד ומשרד הבינוי והשיכון, הוביל ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי מהלך ולפיו אושר תקציב לתב"ע לטובת בנית 200 יחידות דיור על שטח מתחם תחנת המשטרה הישנה. מדובר ב-10 דונם, כאשר הפרויקט ייבנה במסגרת הסכם הגג באשדוד, אשר במסגרתו צפויה העיר להתרחב בכ-30 אלף יחידות דיור חדשות. גם פרויקט זה, כמו רובו של הסכם הגג בעיר, מיועד למשפחות צעירות במסגרת מחיר למשתכן.

מיקום הפרויקט הוא בסמיכות לפארק רחב ידיים ברובע ה' ומעבר לכביש קיים פארק נוסף וירוק, פארק בן גוריון, המיועד לבילוי משפחתי. יצוין כי גם פרויקט זה ילווה בשדרוג התשתיות וכניסת אוכלוסייה צעירה לאחד הרובעים הוותיקים בעיר.

הסכם הגג באשדוד גם יאפשר למשפחות צעירות וזוגות צעירים בני העיר להמשיך להתגורר בה ואגב כך מתווה את מדיניות העירייה להקצאת דירות במחירים אטרקטיביים, למשפחות צעירות תושבות העיר.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן