תיירות באשדוד:במקום מלון לתיירים, ׳מלון׳ לפועלים מהשטחים

מספר פועלים בני מיעוטים התבייתו על אתר הבנייה של המלון הנטוש בחוף י״א. העובדים לנים ומתקלחים באתר. תושבים מודאגים פנו לעירייה והתלוננו. משטרת אשדוד: ״הנושא יבדק״. עיריית אשדוד: ״מדובר בחמישה שומרים״

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תושבים ברובע י״א הגרים בקרבת המלון הנטוש בחוף הים באשדוד מודאגים. לדבריהם, ״במקום תיירים מתגוררים במקום מספר בני מיעוטים״ נטען כי הם ״התבייתו״ על אתרי הבנייה, וכי הם משתמשים במים ובחשמל במקום. תושבים טענו כי ראו פועלים מתקלחים ומשתמשים במקום כבית. כן נטען כי מחוץ לאתר, בחולות הים, מושלכים המון קופסאות שימורים ריקות, כלי מטבח משומשים ובקבוקים ריקים. לפי הערכה מדובר בתופעה שהחלה לפני מספר חודשים. התושבים חוששים ״זה מפחיד״ אומר אחד התושבים. שני תושבים אף פנו למוקד העירוני והתלוננו.״מדובר באתר בנייה נטוש, לא פעיל לכן הבדואים מנצלים את המצב לגור כאן ומשתמשים במים וחשמל בגניבה״, כתב בתלונתו למוקד העירוני אחד התושבים.

פיל לבן בחולות החוף

כזכור, במקום עמד פעם לתפארת הקאנטרי קלאב של אשדוד אשר הוקם בשנות ה- 90 והיה מוקד לפעילות תרבותית וספורטיבית. אולם זוהרו של המקום הועם עם השנים והוא ננטש. בשנת 2009 נהרס הקאנטרי קלאב ועל חורבותיו עמד לקום מלון בוטיק ״סן טרופה״ במיקום של כ- 90 מטר מקו החוף. התוכנית אושרה בשנת 1990 לפני עידן חוק החופים האוסר לבנות 100 מטר מקו החוף. בניית המלון החלה בשלהי שנת 2013 ולוותה בהתנגדות רבה של תושבים וארגונים ירוקים. בסופו של דבר היזם כנראה פשט את הרגל ובניית המלון הופסקה והוא מהווה פיל לבן השקוע בחולות הזהובים של אחד השטחים היוקרתיים של אשדוד.

המשטרה: ״הנושא ייבדק״

מהמשטרה נמסר בתגובה: "הנושא ייבדק יטופל בהקדם על ידי משטרת אשדוד״‫.‬


עיריית אשדוד: ״מדובר בחמישה שומרים״

עיריית אשדוד: "מבדיקה שערך השיטור העירוני באתר עולה שמדובר בחמישה שומרים מהפזורה הבדואית הנושאים תעודות כחולות".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן