במקום האולם – בחניית הבניין: חתונת הקורונה של משפחת מזור

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הרבה סיפורי חתונות היו בימי הקורונה ופריחה רוצה ספר לכם על אחת מהם מרגש במיוחד של בני הזוג אביאל וספיר מזור, שאחרי כל כך הרבה חודשים של הכנות וציפיה לחתונה שהייתה אמורה להתקיים ב״הרמוניה בגן״ בנוכחות כ-700 מוזמנים, הם נאלצו להעבירה לחניית ביתם ברחוב עוזי חיטמן במע״ר דרום.

אביו של החתן, הבעלים של נדל"ן האושר אמר ״היה מאוד מרגש, השכנים יצאו למרפסות והזילו דמעה. אני שמח שבסופו של יום הצלחנו לקיים חופה וקידושין כדת משה וישראל.הטקס היה מקורי וטבעי כמו שפעם היינו מתחתנים״. פריחה מאחלת מזל טוב

פריחה רוצה לספר לכם כי בסניף אשדוד של תנועת "אמונה" מסכמים השבוע תקופת קורונה מלאה בהפתעות טובות. מידי שבוע הקפידו החברות על מפגש בזום כולל חיזוקים חברתיים ותורניים. בכל שבוע חילקו חבילות מזון לאוכלוסיות בסיכון והתמידו בטלפונים להעלאת המורל. הנשים לבשו בגדי מיגון והגיעו גם לבתי חולים לשמח אותם. בנוסף חגגו עם נעמי אדר האשדודית את ניצחונה של נכדתה רות  כהן בחידון התנ"ך העולמי. שאפו לנשות אמונה שממשיכות בעשיה ברוכה

 פריחה רוצה לסר לכם על יעל פרץ נכדתם של ג׳נט וברוך פרץ שהתחתנה עם בחיר לבה כפיר. בעלי השמחה וקרוביהם הקפידו על כל כללי הקורונה, גם בהגשת המזון וכמובן גם במספר האורחים המוכר על פי החוק. אב הכלה עוה״ד שרון פרץ ורעייתו סימה, כיבדו את האורחים במסכה תקנית שחולקה לכלל האורחים, ועליה נרשם שמם של החתן והכלה. פריחה זוכרת שבעבר היו מחלקים כיפות, סלסלאות של מתוקים בכניסה לאירוע. משפחת פרץ הדתית לאומית, ביקשה בדרך זו להזכיר לכל האורחים שהקורונה עדיין לא עברה מן העולם. פריחה לא מפסיקה להתפעל מן הרעיון המקורי.    

השבוע חנכו במתחם גן העיר את מכון "דניאלה פילאטיס”. מכון לנשים חדשני של המדריכה הוותיקה דניאלה כהן-גבורה. באו לחלוק ברכות וכבוד: הרב מאיר אבוחצירא‫ הנערץ, שכיבד בקביעת המזוזה, אנשי העסקים תומר כהן, אורית אבו וקובי בן נעים, עו"ד הילה שריקי, הפרויקטור של החברה לתיירות יוני חזיז ועוד. פריחה רצה לחטב את הגוף ועכשיו‬.

השף רני אלבז מאשדוד, מממשיך לעשות חיל בתחום הקולינריה ובשבוע שעבר הוא בישל לבר המצווה לבנו של פיני זהבי ורעייתו טל לבנם בן.

זה קרה בביתם באזורי חן בתל אביב. בתפריט: פילה בקר צלע טלה וכבד אווז על מצע של בטטה ברוטב יין אדום. אגב, למי שלא יודע מיהו זהבי, אז מדובר בסוכן שחקנים כדורגל ישראלי, שהיה מעורב בכמה מן העסקאות הגדולות של העברת שחקנים ידועים בין המועדונים הגדולים בעולם, ובהן ההעברה היקרה ביותר בתולדות הכדורגל, זו של ניימאר לפריז סן-ז׳רמן. מזל טוב.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן