במעמד ראש העיר לסרי והרב מאיר אבוחצירה :הונחה אבן הפינה לפרויקט האומן 18 באשדוד

אתגר נדל"ן ורובי קפיטל חגגו יזמי האומן 18 מקימים פרויקט לוגיסיטי ייחודי שנבנה על שטח של כ- 15 דונם בעורף נמל אשדוד הוא יכלול מבנה בן שלוש קומות מעל קומת קרקע ויציע פתרונות אחסנה לוגיסטיים בשטחים קטנים המותאמים לעסקים קטנים ובינוניים, יבואנים, סוחרים, ועוד…

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הפרויקט יאפשר גישה נוחה וישירה למשאיות לטובת פריקת וטעינת מכולות של עד 40 רגל, ויספק לבעלי המחסנים שירותי ניהול 24/7. היחידות במתחם מוצעות למכירה במתכונת יזמית עם ערבויות חוק מכר לרוכשים. הפרויקט מלווה על ידי בנק הפועלים ומסירתו צפויה תוך כ- 30 חודש.

ראש העיר יחיאל לסרי הודה באירוע ליזמים : " תודה לכם שבחרתם באשדוד. העיר הולכת ומשתנה והופכת לאחד היעדים האטרקטיביים בישראל ליזמות בתחומי הנדל"ן, תעשייה, תעסוקה ומגורים. אשדוד נמצאת כיום ברגע היסטורי לאחר חתימה על הסכם גג גדול ועם תוכנית אב להגדלת האוכלוסייה ב- 100 אלף תושבים והפיכתה למטרופולין כלכלי וחברתי מהחשובים בישראל. אנחנו מקדמים בעיר תעשיית הייטק, תעשייה מסורתית וכמה שיותר עסקים קטנים ובינוניים שהפרויקט שלכם נותן להם מענה חשוב. אשדוד זכתה בשלוש השנים האחרונות בתואר העיר הידידותית ביותר לעסקים על פי סקר של משרד הכלכלה והסיבה לכך היא שחשוב לנו לעזור לעסקים ולקדם את הכלכלה העירונית".

הרב הגאון מאיר אבוחצירה ברך את ראש העירייה ואת היזמים, איחל הצלחה לפרויקט וגם בירך את חיילי צה"ל החטופים והנעדרים שיחזרו בשלום לביתם והחלמה לפצועים.
ד"ר חיים גולובנציץ מנכ"ל חברת אתגר נדל"ן ציין כי " אני מתרגש לראות את החזון של הפרויקט קורם עור וגידים אחרי תקופה ארוכה של חוסר ודאות. אני מאמין בכוח של עם ישראל ואם נשכיל להתאחד נתגבר יחד על הקשיים ונצא מחוזקים גם מהמצב הנוכחי. הפרויקט הזה הוא התרומה הצנועה שלנו לכלכלה הישראלית ולעיר אשדוד כי אין לנו ארץ אחרת"
אריאל אדלשטיין, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת רובי קפיטל ציין כי: " אני רוצה להודות לכל השותפים שלנו לדרך שסייעו לנו להגיע ליום הזה. בכל פרויקט יש שתי נקודות שמרגשות אותי במיוחד, העלייה לקרקע ותחילת הביצוע שמבחינתי היא כמו להביא ילד רך לעולם. והנקודה השנייה מסירת המפתח למשתמשי הקצה לאחר השלמת הפרויקט. אלו שלבים של שגשוג וחיות בחיי הפרויקט"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן