במעמד הרב אברג'ל: שניר חזוט חנך את משרד עורכי הדין שלו

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בהשתתפות אורחים רבים בני משפחה, חברים, קבלנים ואנשי עסקים, והרב ישראל אברג'ל מנתיבות שקבע את המזוזה נחנכו משרדיו החדשים של עו"ד שניר חזוט בבניין המשרדים החדיש והמפואר בגן העיר.

עו"ד שניר חזוט מעסיק במשרדי מספר עורכי דין, מתמחה בענייני נדל"ן, הרחיב את שירותי המשרד וענפים נוספים. לאורחים הרבים הוגש כיבוד עשיר מאוד, וטכס הפתיחה נמשך שעות רבות. עו"ד שניר חזוט משמש כסגן יו"ר ועדת המקרקעין בלשכת עורכי הדין במחוז דרום

עשרות מתווכים, יזמים, לקוחות עורכי דין, הגיעו לפתיחת משרדה החדש ומפואר של אשת הנדל"ן דיקלה פור, בבניין המשרדים החדש והמפואר ב׳גן העיר׳ מול בניין העירייה. דיקלה נחשבת מובילה בתחום הנדל"ן בעיר, ועוסקת בתחום מזה כאחד עשר שנה.

בזמן שמשרדי תיווך וותיקים רבים נסגרים בתקופת הקורונה, דיקלה דווקא מתרחבת. לשאלתנו מה סוד ההצלחה, היא מספרת כי  ״המוטו שלי הוא אנשים לפני הכל. בשבילי זאת לא עוד עסקה, זאת מערכת יחסים כאשר טובת הלקוח בראש. כמו כן, אני שוקלת בשקיפות אמינות. אני מחזיקה צוות משרד מנצח ואיכותי מאוד. כל אחד ואחת אצלי מקצועניים ברמה גבוהה, שיש להם יחסי אנוש מהשורה הראשונה, בחרתי אותם בפינצטה. ועליי באופן אישי – אני מלאה באנרגיה ושמחה וזה מה שמושך אנשים אליי״.

פריחה רוצה לפרגן לרויטל כהן-לחמיש, מי שעוזרת וצמודה לסא״ל במיל מירב שירת – ראש מינהל משאבי אנוש בעיריית אשדוד, שקיבלה בשבוע שעבר באופן רשמי את התואר עורכת דין, בטקס שהתקיים בירושלים. ברזומה של רויטל היא עבדה במשך שנים רבות בחברת ׳אל על׳, היא דוברת מספר שפות ובהן סינית, סיימה תואר שני בניהול מו״מ משפטי וגישור ועובדת כאמור באגף כוח אדם. פריחה בטוחה שרויטל עוד תגיע רחוק.

אריה ארחיאל מאשדוד, עובד ׳צוות 3׳ ניקיון בתחנת הרכבת מודיעין מרכז, סיים את עבודתו לאחר שנים של מסירות.

בטקס מרגש העניקו מנהליו, דורון מלכה וצחי סלאח, תעודת הוקרה ואמרו: "אנו מאחלים לאריה היקר בריאות, הצלחה ואומרים תודה גדולה על עבודתו”‫.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן