במועצה הדתית מכבדים את הנופלים

לקראת יום הזיכרון: ניקוי ושיפוץ בכל שטח בית העלמין, כיורי שיש עם סככות חדשים בכל פינה, שירותי גברים ונשים נבנו מחדש עם נגישות, כדי מים בכל החלקות לניקוי המצבות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

 
בשבוע האחרון יצא הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית לסיור מיוחד בבית העלמין לקראת יום הזיכרון לזכרם של חללי צה"ל ונפגעי פעולות איבה הי"ד יחד עם מפקח בית העלמין יוחאי מלכה, אשר ביום זה נוהרים ציבור רחב לבית העלמין, משפחות שכולות המגיעות לטקסי יום הזיכרון להתפלל ולהתיחד על קבר יקירם. ראש המועצה כינס את העובדים בשטח ונתן הנחיות לפעול לניקוי, לשפץ, לנטוע עצים ולצבוע את כיורי המים בצבע דגל הלאום – כחול לבן וכן נתלו דגלי ישראל חדשים בכל הכניסות לבית העלמין.


 
במהלך סיורו פנו אליו קצינים בכירים מחיל הים שהשתתפו בהכנות לקראת יום הזיכרון והודו לו על כל מסירותו בתחזוק בית העלמין שאכן נראה נקי ומכובד ואף בקשו ממנו תיקונים בשטח החלקה הצבאית ומיד הביא צוות עובדים שביצעו את הבקשה. הרב דהן נכנס לחלקה הצבאית וקרא פרקי תהילים לעילוי נשמתם של הקדושים חיילי צה"ל הי"ד וכן פקד קברי חיילי צה"ל הפזורים בתוך שטח בית העלמין שנטמנו בעת הקמת בית העלמין.
 
יצויין כי בית העלמין מתוחזק היטב בכל ימות השנה במטרה לכבד את הנפטרים ולהבדיל גם את החיים הפוקדים את המקום במשך כל ימות השנה ובפרט ביום הזיכרון.
 
יו"ר המועצה הרב דהן הצטרף לעובדים לאסוף פסולת באזורים מסויימים  בפינות שבין הקברים, כמו"כ הועמדו לרשות המבקרים כדי מים בכל חלקה על מנת לנקות את הקברים, יוזמה ברוכה הגיע ע"י משפ' סבח תושבי העיר לע"נ הוריהם ז"ל. יהי זכרם ברוך.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן