במבצע הירואי של שב"כ ימ"מ וצה"ל חולצו 4 חטופים חיים מלב רצועת עזה

הותר לפרסום כי במבצע מורכב של צה"ל, שב"כ ומשטרת ישראל (ימ"מ) חולצו הבוקר (ש׳) ארבעה חטופים ישראלים, נועה ארגמני (25), אלמוג מאיר (21), אנדרי קוזלוב (27) ושלומי זיו (40), אשר נחטפו על ידי חמאס לרצועת עזה ממסיבת ׳הנובה׳ ב-7 באוקטובר. החטופים חולצו על ידי לוחמי שב״כ וימ״מ משני איתורים שונים במבצע בלב נוציאראת.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הותר לפרסום כי במבצע מורכב של צה"ל, שב"כ ומשטרת ישראל (ימ"מ) חולצו הבוקר (ש׳) ארבעה חטופים ישראלים, נועה ארגמני (25), אלמוג מאיר (21), אנדרי קוזלוב (27) ושלומי זיו (40), אשר נחטפו על ידי חמאס לרצועת עזה ממסיבת ׳הנובה׳ ב-7 באוקטובר. החטופים חולצו על ידי לוחמי שב״כ וימ״מ משני אתורים שונים במבצע בלב נוציאראת.

מצבם הרפואי תקין והם הועברו להמשך בדיקות רפואיות במרכז הרפואי ‘שיבא׳ תל השומר.

נועה ארגמני הוחזקה במבנה אחד אלמוג, אנדריי ושלומי הוחזקו במבנה נוסף. פעולה מורכבת שצה״ל, שב״כ והימ״מ נערכים אליה כבר שבועות ארוכים

עוד פרטים על מבצע חילוץ החטופים מנוסיראת מהכתב הצבאי של גלי צהל דורון קדוש:

כוח לוחמים של שב״כ וימ״מ פעלו הבוקר באור יום בפעילות נועזת בה פשטו על שני אתרים במקביל- באיתור הראשון הייתה נועה ובאיתור השני היו אלמוג, אנדרי ושלומי ביחד. מבצע מסובך בתוך לב שטח רצועת עזה.

המבצע בהובלה מבצעית של אגף המבצעים בשב״כ תוכנן במשך זמן. מודיעין של מרחב דרום של השב״כ הביא לכך שידעו מה מצב החטופים ומה מיקומם- כשכל התנאים אפשרו את המבצע, ניתן הבוקר ה״פעל״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן