ביקור הזדהות ופריצת דרך לשיתופי פעולה כלכליים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עו"ד אלי נכט, סגן ראש עיריית אשדוד, קיבל בברכה את גב' מונה נויבאור (MONA NEUBER), סגנית ראש הממשלה והשר לענייני כלכלה, תעשייה, פעולת אקלים ואנרגיה של מדינת נורדריין-וסטפאליה בגרמניה, יחד עם פמלייתה. עו"ד נכט קידם את פני המשלחת בברכת העיר ולאחר מפגש רשמי, חברי המשלחת יצאו לסיור מודרך במוקד העירוני, ברחבי העיר ולאורך הטיילת, וקינחו במנת פלאפל.

מונה נויבאור, המכהנת כסגנית ראש הממשלה והשרה המפקחת על ענייני הכלכלה, התעשייה, פעולת האקלים והאנרגיה בנורדריין-וסטפליה, הגיעה לביקור ולהבעת סולידריות עם ישראל. הביקור מתקיים במסגרת חיזוק הקשרים בין NRW.Global Business- הסוכנות לקידום עסקים של נורדריין וסטפאליה למשרד עובד בישראל, המופקד על חיזוק הקשרים הכלכליים בין נורדריין-וסטפליה לישראל. כתוצאה מכך, חברות רבות מ- NRWהקימו מוקדי נוכחות בישראל, ולהיפך. בתל אביב יש כבר משרד של לשכת המדינה של NRW, המתמקד בתחומים הכוללים חינוך, תרבות, מדע ונוער.

עו״ד אלי נכט עם מונה נויבאור סגנית ראש הממשלה של מדינת נורדריין בגרמניה

לאחר ה-7 באוקטובר, קנצלרית המדינה התחייבה לתמיכה בישראל, במיוחד לשיקום עוטף עזה, באמצעות פרויקטים משותפים המקשרים את NRW עם ישראל. יוזמה זו נקראת "שלום חברה". יש לציין כי בישראל מתבצע פרויקט בין העיר דואיסבורג, ב-NRW, לאשדוד. לאחרונה ביקר מזכיר המדינה שפייך באשדוד, וכעת השרה נויבאור הגיעה לביקור. בנוסף, הסוכנות לקידום עסקים דואיסבורג (DBI) מתכוונת לבקר באשדוד באפריל כדי לחזק את שיתוף הפעולה במגזר העסקי.

אריאלה רוזנטל, מנהלת המחלקה לקשרי חוץ, ארגנה וליוותה את הביקור, בתכנית שכללה הכרות עם המוקד העירוני, סיור ברחבי העיר ולאורך הטיילת.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן